[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Numarul de plati prin carduri ar putea creste cu cel putin 20% prin inrolarea PayPoint in reteaua de acceptare

25 noiembrie 2016

Pentru prima jumătate a anului financiar 2016-2017, PayPoint plc raportează pentru România 32,6 de milioane tranzacţii plăţi facturi, în creştere cu 11,7% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Totodată, s-au raportat creşteri şi pe restul segmentelor de plăți din portofoliul PayPoint: cel al transferului de bani, al plății contravalorii rovinietei şi pe segmentul încărcării cartelelor telefonice preplătite.

În decursul celor şase luni, PayPoint a semnat unsprezece noi acorduri de colaborare cu furnizori parteneri din segmentul utilități şi financiar-bancar, atât locali cât și cu acoperire națională. De asemenea, compania a crescut reţeaua cu 521 magazine ce poartă însemnele PayPoint, ajungând astfel la finalul lunii septembrie 2016 la 10.662 puncte de plată la nivel naţional, în creştere cu 12.7% față de aceeaşi lună a anului precedent.


Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: „Continuând tradiția ultimilor ani, cele şase luni au adus creşteri pe toate segmentele de interes pentru noi: tranzacții, parteneri-furnizori, rețea, notorietate şi, implicit, consumatori deserviți. În acest context, am continuat eforturile de diferențiere în piață prin varietatea plăților oferite, prin vizibilitate, prin calitatea rețelei, printr-o prezență greu de egalat în mediul rural… În cea de-a doua parte a anului financiar vom continua investițiile în consolidarea poziției curente, inclusiv prin lansarea de servicii noi în mediul de retail, extrem de importante în strategia PayPoint.”

Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2016-2017, încheiat la data de 30 septembrie 2016.

La nivelul Grupului PayPoint, compania a raportat un volum de 337,2 milioane tranzacţii, în valoarea totală de 4,9 miliarde lire sterline, fiind anunțate venituri nete de 58,4 milioane lire sterline.

Referitor la rezultatele înregistrate la nivelul Grupului, Dominic Taylor, Chief Executive Officer al PayPoint plc, a declarat: „Rezultatele generale sunt în linie cu așteptările noastre. Așa cum a fost prevăzut în ultimul anunț al rezultatelor pentru anul financiar trecut, anul curent se dovedește a fi unul extrem de important, în contextul în care direcționăm focusul companiei către comercianții parteneri. În prima parte a anului, testarea comercială a noului nostru terminal PayPoint One și a sistemului Core EPoS au fost urmate cu succes de lansarea oficială din septembrie. Platforma a fost bine primită și ne va permite să generăm mai departe creștere pe segmentul serviciilor de retail, care sunt esențiale în strategia noastră.”

Potrivit comunicatului de presa de la finele lunii septembrie, noul terminal PayPoint One combina intr-o singura platforma facilitatile de plati prin card oferite de un EPoS cu serviciile PayPoint. Caracteristicile noii platforme integreaza tehnologia contactless pentru a permite plati inclusiv prin folosirea Apple Pay si Android Pay. Odata cu extinderea treptata a serviciului in tafile in care PayPoint este prezent, vom ajunge ca si in Romania sa putem plati facturile de utilitati si fara numerar. Este foarte important acest pas pentru piata cardurilor intrucat PayPoint are o prezenta solida in mediul rural.

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, rețeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 10.600 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 124 clienți importanți din domeniul telecomunicațiilor, al utilităților, al serviciilor financiare şi nu numai.

In afara de reincarcarea cartelelor telefonice si plata rovinietei, PayPoint mai oferă servicii de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, permițând astfel consumatorilor să trimită sau să primească bani atât din afara țării, cât şi de pe teritoriul României.

Comercianții PayPoint oferă clienților lor şi posibilitatea de a schimba numerar în monedă electronică, pentru a face plăți pe internet, prin semnarea de parteneriate cu paysafecard și Neosurf.

Sursa: PayPoint

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?