[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Sistemul TPark a ajuns la peste 10.000 de tranzactii zilnice de plata parcare prin SMS

18 februarie 2015

Lansat in 2006, sistemul de plata a parcarii cu ajutorul telefonului mobil are astazi peste 3 mil. de plati de parcare procesate. Compania a ajuns la o medie zilnica de peste 10.000 de tranzactii. Implementat initial in Timisoara, sistemul Tpark este acum folosit in 13 orase din Romania (Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Pitesti, Satu Mare, Sighetu Marmatiei, Sighisoara, Timisoara si Turda), de peste 300.000 persoane.

Compania a dezvoltat aplicatia SMS Parking Romania pentru Android si iOS. Clientii selecteaza orasul si perioada dorita si aplicatia va trimite SMS-ul corespunzator pentru plata parcarii. „In cateva secunde vei primi un SMS de confirmare a platii. Daca plata nu este necesara in acel moment, aplicatia te va avertiza.”, potrivit companiei. Aplicatia este distribuita gratuit pentru plata parcarii prin SMS in orasele in care sistemul Tpark a fost implementat si poate fi gasita pe App Store.

PICONET este o companie romaneasca fondata in anul 2003 specializata in solutii de administrare a parcariilor. Sistemul TPark® de administrare a parcarilor si de plata cu ajutorul telefonului mobil este oferit ca SoftwareAsAService (SaaS) din cloud. Sistemul de plata a parcarii prin SMS este disponibil în retelele Vodafone, Orange si Telekom.

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?