In contextul publicarii tot mai multor date statistice legate de adoptia platilor prin portofele digitale, am solicitat BT sa ofere cateva noutati legate si de adoptia „wearables-urilor” (bratari si ceasuri), in efectuarea de plati.
Va prezentam in continuare precizarile facute de catre doamna Oana Ilas, Executive Director – Retail products management & development:
„Banca Transilvania are un portofoliu complex de produse care adreseaza o multitudine de segmente de clienti si nevoi specifice. Wearables-urile, pe care BT le are in portofoliu sunt unice ca si oferta in piata din Romania si au reprezentat un milestone important inca de la lansare in roadmap-ul digital asumat de banca.
Zeci de mii de clienti au optat pentru aceste alternative complementare de plata. O parte din clienti le-au utilizat ca punti de trecere inspre plata cu telefonul, introdusa in premiera de BT anul trecut in ianuarie. Altii le utilizeaza si in prezent ca si instrumente preferate de plata.
Credem ca oferta complementara, care permite fiecarui client sa aleaga instrumentul cel mai convenabil de plata este diferentiatoare in piata si este apreciata de clienti. Evident ca wallet-ul digital, fie ca este vorba de BT Pay fie Apple Pay in completare pentru utilizatorii de IOS, are tractiune mai mare ca si masa de clienti care adopta tehnologia, insa ne mentinem oferta complementara tocmai pentru a aduce convenienta clientilor.
Complexitatea comportamentului de plata difera in randul clientilor, cu atat mai mult intr-o banca universala, cum este BT. Avem in portofoliu inca clienti care utilizeaza cardul doar pentru cash si in extrema clienti care au carduri multiple si utilizeaza atat cardul fizic (in special pt cash), telefonul in diverse situatii, cat si ceasul smart (fie el Apple, Firbit sau Garmin) cand sunt implicati in activitati sportive etc.
BT Pay le aduce imaginea completa a tranzactiilor, indiferent de instrumentul de plata utilizat, si le permite modificarea starilor cardului, limitelor de tranzactii, transferuri de bani simplificate etc.”
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: