[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ZebraPay devine SelfPay – compania a procesat 7,5 mil. de tranzactii in 2017 si asteapta o crestere de 70% in acest an

18 aprilie 2018

Noua identitate a companiei poziționează SelfPay ca lider al pieței de terminale de tip self-service prin transformarea conceptului de terminale de plată în stații de plată. Procesul de rebranding este o investitie de 350.000 euro.

„Procesul de rebranding implică înlocuirea tuturor elementelor de identitate vizuală cu brandul SelfPay și lansarea stațiilor de plată, cele mai moderne și complexe terminale de tip self-service din România. SelfPay este un serviciu care oferă clienților o abordare omnichannel pentru a veni în întâmpinarea nevoilor lor cât mai eficient prin utilizarea aceleiași stații de plată pentru achitarea tuturor facturilor lunare.”, potrivit comunicatului de presa.


“Businessul nostru a trecut la nivelul următor, așa că am simțit nevoia de schimbare pentru a ne diferenția mai clar față de competiție. Noua identitate de brand, adăugarea de servicii noi și conceptul de «stație de plată», mult mai ușor de identificat în rândul clienților noștri, ne determină să anticipăm în 2018 o creștere de cel puțin 70% a cifrei de afaceri și a numărului de tranzacții comparativ cu anul trecut”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.

Cifra de afaceri înregistrată a crescut cu 26,7% în anul 2017 în comparație cu anul precedent și a atins nivelul de 66,3 milioane de lei. Avansul raportat anul trecut de SelfPay are la bază creșterea rețelei de terminale adăugarea de servicii noi și creșterea semnificativă a serviciilor de plăți facturi.

În anul 2017, compania a procesat plăți în valoare de 653,3 milioane lei, înregistrând o creștere de 33% față de anul precedent. Numărul de tranzacții procesate anul trecut a crescut cu 19%, de la 6,3 milioane în 2016, la 7,5 milioane în 2017.

Rețeaua SelfPay cuprinde 3.000 de stații de plată, amplasate în peste 750 de localități din țară. Compania pune la dispoziția clienților mai mult de 100 servicii, printre care se numără plăți facturi, rovinietă, rate credit, plăți întreținere, reîncărcare eletronică, plăți online, e-money, donații, bilete de tren și bilete la spectacole.

Previziuni SelfPay pentru 2018: creștere cu 70% a cifrei de afaceri
Echipa de management a SelfPay estimează pentru 2018 o creștere a sumelor procesate cu 80% și un avans al cifrei de afaceri de 70% față de 2017.
Stațiile de plată SelfPay adună într-un singur loc plățile de facturi și achiziționarea de servicii, toate acestea prin doar câteva atingeri de ecran. Indiferent de metoda de plată preferată (cu numerar, coduri QR, cryptocurrency etc.), clienții Selfpay au acces 24/7 la tehnologie modernă și servicii de cea mai bună calitate.

Despre ZebraPay/SelfPay
Compania ZebraPay deţine cea mai mare reţea de staţii de plată de tip self-service, acestea fiind amplasate în peste 750 de localităţi din ţară. Staţiile de plată SelfPay pot fi găsite în marile reţele de retail, universităţi, centre comerciale, pieţe, benzinării şi magazine de proximitate. Prin staţiile de plată SelfPay pot fi efectuate plăţi cu numerar pentru o gamă largă de produse şi servicii regionale, nationale sau internationale: plăți facturi, rovinietă, reîncărcare cartele prepaid, plăți online, monedă virtuală, bilete de tren, bilete la spectacole și multe altele.

Comentarii (1)
  1. DUCAN DAN spune:

    TOTUL DESPRE PLATILE FARA NUMERAR, ACEȘTIA ACCEPTĂ DOAR NUMERAR!!!

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?