YouGov, lider de piață în ceea ce privește opiniile, motivațiile, dorințele, dar și obiceiurile media ale consumatorilor, a achiziționat divizia Consumer Panel Services a GfK SE (CPS GfK), lider consacrat în Europa în ceea ce privește datele referitoare la achizițiile efectuate de gospodării.
„Achiziția reunește într-un singur loc noul standard în materie de date comportamentale și referitoare la atitudine. Oferta combinată înseamnă că toți clienții YouGov și CPS GfK vor putea înțelege fiecare etapă a călătoriei cumpărătorului – de la ce cumpără și de unde cumpără până la motivul și modul în care își fac cumpărăturile.” potrivit comunicatului.
Această tranzacție extinde oferta YouGov în sectorul european al bunurilor de larg consum și al comerțului cu amănuntul. CPS GfK aduce paneluri din 16 țări europene care furnizează date din peste 100.000 de gospodării și 18 milioane de călătorii de cumpărături. YouGov va oferi celor 1.100 de clienți ai CPS GfK accesul la o sursă de informații despre consumatori aflată în continuă creștere și actualizată în permanență, precum și la studii permanente de audiență de la 26 de milioane de membri înregistrați în panelurile CPS GfK de pe 55 de piețe.
Tranzacția a fost evaluată la un preț de achiziție de 315 milioane de euro și accelerează strategia pe termen lung a YouGov de a continua să investească în tehnologie, produse și platforme, extinzându-și în același timp panelurile și finalizând achiziții care îi sporesc capacitățile geografice și de colectare de date.
Steve Hatch – CEO, YouGov:
„YouGov și CPS GfK se bazează pe punctele forte ale fiecăreia și se completează reciproc, iar această achiziție rezolvă o provocare semnificativă din domeniu. Prin reunirea celor 60 de ani de experiență a CPS GfK în furnizarea de date comportamentale de cea mai bună calitate și a datelor referitoare la atitudine ale YouGov, lider de piață, într-un singur loc, clienții noștri pot înțelege pe deplin ce gândește, ce dorește și ce cumpără lumea.
„Împreună vom investi și ne vom dezvolta capacitățile comune, ceea ce ne va permite să realizăm viziunea noastră de a deveni principalul furnizor de date despre cumpărători, marketing și opinii. Cu soluții de date conectate, informații de specialitate și analize de piață de calitate superioară, această combinație de neegalat înseamnă că vom crea pentru clienții și partenerii noștri mai multă valoare ca niciodată.”
Stefan Heremans – Președinte, CPS GfK:
„Achiziția CPS GfK de către YouGov este un moment de schimbare pentru CPS GfK, pentru clienții noștri și pentru sectoarele de FMCG/Retail din toată Europa. Împreună, CPS GfK și YouGov le vor permite clienților să înțeleagă fiecare etapă a călătoriei cumpărătorului – de la ce cumpără și de unde cumpără și până la motivul și modul în care își fac cumpărăturile – prin publicitate, localizare și media.„
Informații cheie:
YouGov furnizează studii permanente de audiență de la 26 de milioane de membri înregistrați în panelurile CPS GfK de pe 55 de piețe.
YouGov are în prezent peste 1.800 de angajați care lucrează cu peste 4.000 de clienți din întreaga lume.
Informațiile CPS GfK se bazează pe 18 milioane de călătorii de cumpărături din mii de gospodării și cartografiază peste 1.500 de retaileri, acoperind peste 2,1 milioane de SKU-uri.
CPS GfK are o tradiție de 60 de ani ca lider de încredere, lider de piață în ceea ce privește datele, cercetarea și analiza comportamentului de cumpărare.
CPS GfK are peste 1.100 de angajați care activează pe 16 piețe din Europa și paneluri partenere pe alte două piețe.
____________
Cu 20 de ani de activitate, YouGov este un grup internațional de cercetare online de date și tehnologie analitică cu sediul central la Londra și cu 1.800 de angajați în 37 de sedii din întreaga lume. Cu operațiuni în Marea Britanie, America de Sud și America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, India și în Regiunea Asia-Pacific, YouGov are una dintre cele mai mari rețele de cercetare din lume. Toate produsele și serviciile YouGov se bazează pe cunoașterea detaliată a celor 26 de milioane de persoane înregistrate pentru a oferi informații exacte și utile despre consumatori.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: