[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Western Union si Bancpost lanseaza serviciul de primire de bani la ATM

6 aprilie 2016

Consumatorii vor putea primi bani prin serviciul Western Union la orice ATM Bancpost din întreaga țară, anunta banca. Pentru a intra în posesia unui transfer de bani utilizând noul serviciu Western Union de transfer de bani la ATM, clienții trebuie să dețină un cont în Lei deschis la Bancpost cu un card de debit valid atașat.

Clienții vor putea astfel primi bani din străinătate sau de pe piața locală având posibilitatea să efectueze operațiuni de retragere sau de păstrare a sumelor primite în cont, servicii disponibile la oricare din cele peste 550 de bancomate Bancpost.

Serviciul de transfer de bani Western Union direct la ATM-urile Bancpost presupune acces 24/7 la fonduri.

Daniela Budurea, Country Director Regional Western Union România și Bulgaria spune: „Platforma transfrontalieră Western Union reprezintă un diferențiator puternic. Ea ne asigură poziționarea pe calea îndeplinirii viziunii noastre de a fi un lider recunoscut la nivel mondial în transferul de bani și realizarea de plăți. Western Union este dedicat să ofere tot mai multe opțiuni clienților săi – fie că vorbim de serviciile tradiționale la ghișeu sau de canalele electronice – iar activarea Bancpost extinde amprenta capacității noastre de plăți prin ATM la mai mult de 3.000 unități în toată România”.

„Bancpost este fidelă angajamentului de a fi aproape de clienții săi și de a-i susține cu produse și servicii care să răspundă nevoilor lor. Lansarea acestei noi facilități vine să asigure astfel un plus de confort și flexibilitate în administrarea banilor, timpul petrecut la ghișeu fiind redus substanțial”, a declarat George Kefalas, Executive Manager Retail Distribution, Bancpost.

Cum funcționează serviciul de transfer de bani Western Union prin ATM
După demararea unei tranzacții clasice la bancomat, clientul trebuie să opteze pentru ”Western Union” și să introducă în secțiunea aferentă de pe ecranul bancomatului detaliile tranzacției, așa cum i-au fost transmise de către expeditor: numărul de control al transferului de bani (WU MTCN), valuta și suma de bani. Apoi, banii sunt virați direct în contul clientului.
În cazul în care banii primiți sunt în valută, suma va fi creditată în contul de card în Lei. Clientul poate opta pentru retragerea imediată a sumei, în Lei sau își poate utiliza direct cardul pentru efectuarea de plăți. Pentru a intra în posesia unui transfer de bani utilizând noul serviciu Western Union de transfer de bani la ATM, clienții trebuie să dețină un cont în Lei deschis la Bancpost cu un card de debit valid atașat.

Infografic_WU_Bancpost_ATM_2016

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?