Odată cu invitația de a ‘Redescoperi Visa‘ (Meet Visa), compania globală de tehnologie de plată anunță astăzi faza inițială a procesului de transformare a brandului care include startul unei campanii de marketing la nivel global și prezentarea în avanpremieră a imaginii modernizate a mărcii Visa.
Campania ‘Redescoperă Visa’ (‘Meet Visa’) prezintă o primă incursiune în noua identitate vizuală de brand care se va lansa anul acesta, reprezentată în culori mai vii pentru impact digital, cu fonturi personalizate create pentru experiențe digitale optime și un simbol de marcă actualizat, conceput să exprime obiectivele organizației.
Acum mai bine de 60 de ani, când s-a fondat Visa, puțini erau cei care își puteau imagina o lume fără numerar și cecuri. Viziunea de la care a pornit Visa, și anume aceea de a introduce o monedă mai sigură, mai fiabilă și mai convenabilă în format digital, a început cu o simplă întrebare: cum ar fi dacă banii ar exista numai sub formă electronică?
„Oamenii au sentimentul că știu ce înseamnă Visa. Consumatorii și companiile au încredere în puterea celor patru litere și o simt de fiecare dată când deschid portofelul, plătesc la un comerciant, intră într-un magazin sau finalizează o tranzacție online. Ceea ce nu pot vedea este modul în care funcționează cele patru litere în cea mai dinamică rețea de oameni, parteneriate și produse,” a declarat Lynne Biggar, Vicepreședinte Executiv și Director Marketing Global în cadrul Visa. „Dorim că ne asigurăm că Visa nu este percepută doar ca o companie de carduri, ci este considerată o rețea fiabilă care contribuie la progresul comerțului.”
Filmele ‘Redescoperă Visa’ (Meet Visa) pun în evidență puterea rețelei si ilustreaza varietatea capabilitatilor companiei:
Diversitatea modalităților de a încasa plăți
Conectarea comercianților locali cu furnizorii globali
Pregătirea unui viitor în care criptomonedele pot cumpăra lucruri deosebite
Transformarea uimitoare a locurilor de muncă la nivel mondial
Pe parcursul anului 2021, noua identitate de marcă Visa va deveni vizibilă în toate cele peste 200 de țări și teritorii în care activează Visa, ilustrând principalele puncte ale strategiei de afaceri a companiei care vizează:
. Plăți efectuate de consumatori, cu accent pe extinderea accesului și migrarea spre plățile digitale a celor 17.000 de miliarde USD cheltuiți în numerar și cecuri la nivel global.
. Noi fluxuri de plăți, inclusiv plăți transfrontaliere între persoane fizice și o gamă de servicii cu valoare adăugată care ajută companiile de orice dimensiune să se adapteze la contextul actual si să identifice noi oportunități de creștere.
. O diversitate de oferte și soluții prin parteneriate active cu fintech-uri și brand-uri consacrate, relații cu autoritățile publice din întreaga lume și tehnologie inovatoare construită pentru viitor.
„Suprindem ambiția îndrăzneață pe care o urmărește Visa cu această transformare a mărcii, ca o modalitate de a exprima ceea ce reprezentăm și ceea ne dorim să devenim,” a continuat Biggar. „Lumea se redeschide și apar tot mai multe modalități de circulația a banilor, prin urmare este cel mai potrivit moment să facem cunoscute eforturile pe care le depunem și impactul pe care îl poate avea o companie implicată la nivel social, precum Visa, astfel încât să ajute oamenii, companiile și economiile să prospere.”
[1] Analiza financiară Visa 2020
Având ca obiectiv accesul la incluziunea economică, rețeaua Visa conectează 3,6 miliarde de conturi financiare, peste 70 de milioane de locații comerciale, zeci de mii de parteneri și facilitează tranzacții cu un volum total de peste 11.000 de miliarde USD anual.
Doar în ultimii cinci ani, Visa a investit 9 miliarde USD în tehnologie, cu scopul de a transforma viitorul comerțului, oferind o gamă diversificată de produse, servicii și beneficii.[1] Rețeaua Visa permite contractorilor independenți să fie plătiți în timp real, facilitează plățile între persoane fizice care pot trimite și primi bani între miliarde de carduri și conturi în întreaga lume și simplifică efectuarea plăților transfrontaliere de către marile corporații.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: