[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Emag ataca piata bancilor cu un card de credit si vrea sa intre pe segmentul de turism

11 mai 2017

eMAG lansează, în a doua jumătate a anului 2017, un card de credit şi vrea să intre pe piaţa de turism, urmând să colaboreze cu agenţiile de turism prin agregarea ofertelor şi să vândă asigurări casco, a anunţat miercuri, Tudor Manea, manager general eMAG, în cadrul unei conferinţe de presă.

„Ne dorim să lansăm, prin intermediul eMAG Marketplace, categoria de turism. Ne vom concentra pe pachete turistice şi ne dorim să vindem şi casco, prin intermediul eMAG Marketplace”, a spus Tudor Manea.

eMAG va ajunge la peste 600 de puncte de livrare în parteneriat cu Poşta Română şi va extinde reţeaua de showroom-uri din ţară, până la finalul anului 2017. De asemenea, eMAG va extinde la nivel naţional şi serviciul de livrare în două ore în oraşele cu showroom şi va introduce opţiunea de livrare pe intervale orare, inclusiv în week-end.

În ceea ce priveşte creşterea companiei, aceasta este estimată să treacă de 20%.

„Ecommerce-ul este încă la început în România, cu un potenţial semnificativ de creştere an de an. Pentru 2017, ne propunem să ajungem la peste 7.000 de magazine partenere, care vor avea acces la infrastructura de livrare eMAG, prin punctele de livrare şi showroom-uri. De aceste servicii vor beneficia şi micii producători români înscrişi în programul Deschide România”, a completat Iulian Stanciu.

În luna aprilie, în programul „Deschide România” erau înscrişi 134 de mici producători, urmând ca numărul acestora să crească până la 400, în decembrie, potrivit datelor estimative ale eMAG.

În 2017, eMAG va investi 50 de milioane de euro, cea mai mare sumă urmând să ajungă în zona logistică. În 2016, compania a investit alte 50 de milioane de euro, cele mai mari sume fiind destinate domeniului tehnologie şi dezvoltare internaţională, menţionează Stanciu.

Retailerul online eMag,ro, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de profil, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 2,02 miliarde lei, în creştere cu 45% comparativ cu 2015, avansul fiind susţinut de investíţiile în tehnologie, de extinderea gamelor de produse comercializate, dar şi a punctelor de livrare, precum şi de evoluţia consumului la nivel naţional. Compania care include si Bulgaria si Ungaria a inregistrat crestere cu 46%, pana la 2,4 miliarde lei, in timp ce tot grupul (inclusiv PCGarage, Conversion) a atins o cifra de afaceri de 3,12 miliarde lei.

„Lăsând la o parte impactul pe care l-a avut piaţa în sine – creşterea consumului cu circa 20%, creşterea a fost generată în principal de partea de tehnologie, extinderea gamei de produse şi apropierea de client – deschiderea de noi showroom-uri şi adăugarea de noi puncte de livrare (prin poştă)“, a explicat Iulian Stanciu, CEO-ul eMag.

Anul viitor, grupul eMag din care fac parte retailerii online eMag, Fashion Days şi PC Garage şi companiile Conversion Marketing si Depanero are în plan să creeze câte o entitate juridică în fiecare ţară în care operează pentu a administra activitatea local.

Echipa grupului eMAG are 3.822 de angajaţi, din care 650 se ocupă de dezvoltarea IT, iar pentru finalul anul 2017, sunt estimaţi 4.500-4.600 de angajaţi, număr în care sunt incluşi angajaţii sezonieri, care lucrează pentru vârf de sezon, potrivit directorului general al eMAG.

Sursa: ZF

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?