Vanzarile online sunt estimate sa ajunga la 6,5 trilioane dolari pana in 2023, fata de 3,3 trilioane dolari in 2019

1 iulie 2020

Previziunea privind dublarea volumelor de vanzari online in urmatorii trei ani apartine companiei de logistică şi curierat UPS, si a fost facuta cu ocazia lansarii unei solutii ce permite clienţilor IMM să-şi livreze produsele în întreaga lume.

Multe companii sunt reticente să desfăşoare activităţi de export din cauza procesului complex de transport transfrontalier. Tinand cont de aceasta realitate, UPS  a anunţat o actualizare majoră a website-ului său, simplificând procesul de realizare a unei expedieri internaţionale pentru clienţii IMM din 116 ţări.

„În prezent, doar 20% dintre companiile mici şi mijlocii din Europa au activităţi de export. Doar 1% din toate companiile din Statele Unite desfăşoară activităţi de export, cu precădere în ţările vecine,” a declarat Nando Cesarone, preşedintele UPS International.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?