[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Vânzările generate de platforma 2Performant au depășit pragul de 100 de milioane de euro în 2022, +39% fata de 2021. Compania nu mentioneaza nimic despre obtinerea de profit.

9 ianuarie 2023

Evoluția pozitivă din anul 2022 a dus la dublarea numărului și a valorii vânzărilor generate prin 2Performant în comparație cu 2020, anul listării companiei la Bursa de Valori București. Desi managementul spera ca 2022 sa fie primul an in care compania obtinea profit, aceasta nu s-a intamplat.

Potrivit raportului de activitate, pe parcursul anului 2022, cei 24.148 de utilizatori unici ai platformei 2Performant au trimis 85,9 milioane de click-uri, o creștere de 25% față de 2021. Acestea s-au concretizat în aproximativ 2 milioane de vânzări, o creștere cu 40% în comparație cu anul anterior, care au avut o valoare totală de 101,9 milioane de euro, o majorare cu 39% față de 2021.

În 2022, comisioanele afiliaților s-au ridicat la 6,2 milioane de euro, un avans de 34%, în ciuda faptului că valoarea medie a vânzării a înregistrat o scădere de 1%. În această perioadă, rata de conversie a crescut cu 0,3pp față de 2021, până la 2,3%, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a ajuns la 7,25 euro, în urma unei creșteri de 7%, iar randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,3, după un avans de 4%.  

Performanța înregistrată în T4 2022
În această perioadă, platforma 2Performant a intermediat 26,4 milioane de click-uri de la cei 6.588 de utilizatori înregistrați, care au rezultat într-un număr de 685.000 de vânzări, o creștere cu 30% în comparație cu 2021, cu o valoare totală de 35,6 milioane de euro, o majorare cu 23% față de T4 2021.

În al patrulea trimestru din 2022, comisioanele afiliaților au fost în valoare de 2,1 milioane de euro, o creștere de 19% față de acceași perioadă a anului trecut, în timp ce rata de conversie a crescut cu 0,4pp, până la 2,6%. În ciuda faptului că valoarea medie a vânzării a scăzut cu 5% față de T4 2021, ajungând la 52 de euro (fără TVA), în această perioadă, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a crescut cu 6,2%, până la 8 euro, iar randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a înregistrat un avans de 3,7%, ajungând la 16,7.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?