[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Unul din trei romani foloseste Facebook – 1.400 de magazine online sunt prezente pe platforma de socializare

3 iulie 2014

Peste 20% dintre utilizatori de Facebook are trecut in profil orasul Bucuresti in vreme ce platforma devine “cool” si pentru pensionari: 1,3% dintre persoanele cu varsta de peste 65 de ani.

Numarul conturilor atribuite utilizatorilor romani de Facebook a ajuns la 7.2 milioane in 2014 in vreme ce numarul paginilor romanesti de Facebook (monitorizate de facebrands.ro) a depasit 25.000, fiind in crestere cu 5% fata de inceputul anului, potrivit unui comunicat de presa.

In decembrie 2010, numarul de utilizatori de Facebook din Romania era estimat la 2.2 mil persoane. Raportat la totalul populatiei Romaniei, rata de adoptie la acel moment era de numai 10%. In trei ani si jumatate, peste 5 mil. de romani si-au deschis conturi pe Facebook, rata de penetrare in randul populatiei fiind in prezent de 36%. In aceeasi perioada, rata de adoptie in randul utilizatorilor de internet a crescut si ea, de la 33% ajungand actualmente la 76%.

Varsta utilizatorului roman de Facebook

varsta romanilor utilizatori facebook

Sursa: facebrands.ro

In prima jumatate a anului 2014, aproape 9 milioane de utilizatori unici de Facebook (cifra exacta fiind 8.973.726) au interactionat cu paginile romanesti de Facebook.
“O parte insemnata dintre cele 9 milioane de conturi care au interactionat cu paginile romanesti sunt utilizatori straini, motiv pentru care totalul acesta este mai mare decat cifra raportata de Facebook pentru conturile de Facebook din Romania, de 7.2 milioane”, a declarat Andrei Stefan, managing partner Facebrands.

In fiecare luna in jur de 4 milioane de utilizatori de Facebook interactioneaza cu continutul publicat pe paginile romanesti de Facebook. Astfel, in luna martie a acestui an Facebrands a inregistrat un maxim de 4.357.148 utilizatori care au interactionat prin like, share, comment la nivel de continut sau mesaj pe cele 25.000 pagini romanesti de Facebook pe care le monitorizeaza. In luna iunie, cifra utilizatorilor care au interactionat cu continutul publicat pe paginile romanesti de Facebook a fost de 3.987.580.

“Exista in continuare interactiune semnificativa pe Facebook doar ca nu mai este impartita la fel de uniform ca in trecut. Cei care doresc performante maxime trebuie sa fie mereu atenti la ceea ce functioneaza cel mai bine in categoria/industria din care fac parte si sa aplice sistematic concluziile descoperite”, a declarat Ionut Oprea, managing partner Facebrands.

In ultimele 6 luni(ianuarie-iunie 2014), numarul paginilor de Facebook a crescut cu putin peste 1.000, o crestere de 5% fata de inceputul anului. Cele mai multe pagini romanesti de Facebook au fost create in anii 2011-2012 (15.600), apoi in 2013 (3967).

Cele mai multe pagini romanesti de Facebook monitorizate de facebrands.ro sunt in categoriile Afaceri locale (2.616), Arta si Cultura (1.582), Sanatate & ingrjijire personala (1.397), Magazine online (1.396) si Bloguri (1.058).

Lansat oficial in ianuarie 2011 cu 3.000 de pagini, de agentia de comunicare in social media STANDOUT si dezvoltatorul de solutii web BYTE FLUX, facebrands.ro este un serviciu care efectueaza monitorizarea paginilor de Facebook din Romania in timp real.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?