Clienții (1) UniCredit pot apela acum la un nou serviciu oferit de bancă – UniCredit Upgrade, prin intermediul căruia le este oferit suport sporit în gestionarea resurselor financiare.
„Clienții din comunitatea Upgrade pot beneficia de suport pentru proiectele lor financiare prin avantaje precum: întâlniri periodice cu un expert UniCredit în economii și investiții, care le poate oferi informații valoroase despre piața bancară; o linie dedicată în InfoCenter UniCredit, de unde pot afla orice informație legată de serviciile bancare; oferta tranzacțională completă de cont curent „GeniusCont” și cardul de credit UniCredit Premium, ambele cu avantaje de tranzacționare dedicate.”, se arata in comunicat.
De asemenea, clienții vor afla cum își pot gestiona economiile cu ajutorul produselor bancare UniCredit din newsletter-ul lunar Upgrade și „vor beneficia de sesiuni de coaching despre modificările legislative și fiscale din ultimul timp”, mai precizeaza banca.
(1) Serviciul Upgrade poate fi accesat de clienții care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii: încasează lunar în contul curent suma minimă de 5.000 de lei / echivalentul în valută sau care au economii și investiții de cel puțin 200.000 de lei / echivalentul în valută, şi care accesează lunar serviciile de Mobile Banking, Online Banking sau Info SMS oferite de UniCredit Bank.
Lansarea Upgrade vine în contextul angajamentului UniCredit Bank de a le oferi clienților săi soluții bancare personalizate, adaptate stilului lor de viață și care le pot ușura viața și interacțiunea cu banca.
„Prin serviciul Upgrade, UniCredit își păstrează promisiunea de a fi banca pentru lucrurile care contează. Fie că vorbim despre investiții, economii sau operațiuni bancare simplificate, Upgrade le oferă clienților noştri beneficii cu o valoare tangibilă, prin care să poată profita de orice oportunitate financiară. Ne bucurăm să lansăm un serviciu de banking la un alt nivel și îi invităm pe clienții noștri să se alăture comunității Upgrade”, a declarat Septimiu Postelnicu, director executiv al diviziei de retail UniCredit Bank.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: