[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Top managementul BT: „Avem curajul, experiența si resursele necesare pentru noi reinventari ale bancii noastre„

2 ianuarie 2019

Banca Transilvania si Bancpost au devenit o singura banca – mesajul top managementului BT

„Suntem bucuroşi să anunțăm că Banca Transilvania şi Bancpost au devenit o singură bancă, după fuziunea realizată cu succes în 31 decembrie 2018 şi parcurgerea unui plan ambițios de integrare Bancpost în activitatea BT, pe parcursul a doar nouă luni.

Este un pas înainte în povestea băncii noastre, în care achizițiile Bancpost, Victoriabank şi Volksbank România au un loc aparte. 2009 este un alt reper în istoria Băncii Transilvania pentru că modelul de business a fost adaptat contextului economic de atunci. Prima reinventare BT a avut loc în anul 2001, odată cu începerea extinderii la nivel național a rețelei de unități.
Avem curajul, experiența şi resursele necesare pentru noi reinventări ale băncii noastre, dacă provocările economice o vor cere sau, pe de altă parte, dacă vor apărea oportunități pe piață.

Spunem bun venit la Banca Transilvania clienților şi angajaților Bancpost. Avem încredere că va fi o acomodare rapidă, mai ales că ambele bănci au ADN românesc şi istorie cu multe aspecte în comun. De asemenea, dorim să ducem mai departe punctele forte întâlnite la Bancpost, apreciate de clienți şi echipă.

Știm că, fiind cel mai mare finanțator al economiei naționale, al IMM-urilor şi al planurilor persoanelor fizice, BT are de acum înainte o responsabilitate tot mai mare față de cei 3 milioane de clienți ai băncii, 10.000 de angajați ai Grupului Financiar Banca Transilvania, aproape 30.000 de acționari şi față de economia românească. De asemenea, vom continua implicarea noastră în creşterea Victoriabank din Republica Moldova şi în consolidarea sistemului bancar din țara vecină.

În cei 25 de ani de când a început povestea BT, Banca Transilvania a reinvestit în România, în creşterea businessului său, aproape tot profitul obținut, reuşind astfel să susțină economia, companiile, antreprenorii şi visele românilor. Doar în ultimii 10 ani BT a creditat aproape 75.000 de companii, care la rândul lor susțin 1,3 milioane de angajați şi familiile lor. De asemenea, tot în ultimii 10 ani Banca Transilvania a plătit taxe la bugetul de stat de peste 3,7 miliarde lei şi a investit peste 1,1 miliarde lei în dezvoltarea activității. (…)

Prioritățile noastre se vor întrepta şi de acum încolo spre inovație şi tehnologie, pentru a simplifica şi eficientiza relația clienților cu BT. (…)
Mulțumim celor care au contribuit la succesul acestei achiziții, integrări şi fuziuni: echipele BT şi Bancpost, autorități, consultanți şi avocați. Cu toții au făcut posibil acest moment istoric pentru Banca Transilvania şi pentru sistemul bancar românesc.
Banca Transilvania are curaj. Povestea BT merge mai departe”.

Horia Ciorcilă – Preşedinte, Consiliul de Administrație / Ömer Tetik –  Director General

###

Integrarea clientilor Bancpost, inclusiv din perspectiva cardurilor
– Facilitatea de a folosi cardurile de debit Bancpost inclusiv la bancomatele BT avand aceleasi comisioane la ridicarea de numerar pe care le au la ATM-urile Bancpost. Din iunie 2018 si pana in prezent au fost realizate aproximativ 600.000 de tranzactii cu carduri Bancpost la bancomatele BT, ceea ce inseamna peste 3.000 de tranzactii/zi;

– Organizarea distribuirii, incepand cu octombrie a.c., a 440.000 de carduri BT pentru clientii Bancpost, prin intermediul celor doua banci si prin curierat;

– Organizarea, de catre echipa BT – Bancpost, a circa 4.700 de intalniri cu institutiile cu care Bancpost avea conventii de salarii, respectiv cu comerciantii care aveau POS-uri Bancpost;

– Analizarea tuturor produselor si serviciilor Bancpost, in vederea pregatirii ofertei BT corespondente;

– Lansarea Ofertei de bun venit la BT pentru cei peste 700.000 de clienti Bancpost, dintre care 135.000 sunt clienti comuni ai celor doua banci;

– Comunicare pe toate canalele cu clientii Bancpost, inclusiv lansarea unui microsite cu informatii despre Oferta de bun venit la BT, produse si servicii corespondente, calendar migrare si generator de IBAN;

– Organizarea echipelor Call Center BT si Bancpost pentru asigurarea disponibilitatii de 24h din 24 pentru clienti.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?