Tazz by eMAG a atras investitii de peste 25 de mil. de lei in ultimele 6 luni. Platforma are 2000 de parteneri si estimeaza o crestere de zece ori a vanzarilor pana la finalul anului.

15 octombrie 2020

Platforma Tazz by eMAG accelerează procesul de dezvoltare, datorită investițiilor în valoare de peste 25 de milioane de lei atrase în ultimele șase luni. „Capitalul va fi direcționat în dezvoltări în tehnologie și infrastructură, dar și în creșterea echipei și extinderea parteneriatelor cu restaurante și retaileri care să le ofere clienților tot ce au nevoie rapid, astfel încât să îl poziționeze drept un adevărat marketplace de proximitate,” potrivit comunicatului.

Printre investițiile importante pe care Tazz by eMAG le are în lucru se numără o nouă aplicație pentru clienți, menită să le ofere acestora o experiență de utilizare mai bună și posibilitatea de a găsi mai ușor ceea ce își doresc. Totodată, compania are în vedere o aplicație destinată curierilor, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificații. Dezvoltările vor fi realizate de echipa de internă de software developers, care va ajunge la 100 de specialiști în 2021.


Numărul partenerilor Tazz by eMAG a crescut în această perioadă de patru ori față de începutul acestui an, ajungând la 2.000. Totodată, compania estimează o creștere de zece ori a vânzărilor realizate prin intermediul platformei până la finalul anului.

Tazz by eMAG este prezentă în orașele mari precum București, Timișoara, Cluj, Brașov, Sibiu, Arad, Iași, Constanța.

Aplicația Tazz by eMAG cuprinde peste 2.000 de restaurante, printre care lanțuri internaționale precum McDonald’s sau Hard Rock Café, dar și restaurante recomandate de ghidul Gault&Millau, primul ghid gastronomic internațional prezent în România. Printre retailerii prezenți pe platforma Tazz by eMAG se numără Mega Image, Decathlon, Cărturești, dar  și farmacii, pet shop-uri sau magazine de îngrijire personală și înfrumusețare.

###

Tazz by eMAG este numele sub care, începând din luna aprilie 2020, a ales să comunice platforma EuCeMananc, care astfel și-a extins serviciile, de la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă.

Noul brand este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?