[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Studiu de caz – Primarie Sector 3 & ghiseul.ro – platile pe Internet in total plati au crescut de la 0,4% in 2013 la 4% in 2014

18 iunie 2014

Mai mult, daca la platile prin Internet adaugam si plata la POS, procentul urca la 12%. Astfel, pentru Primaria Sector 3, se poate spune ca – in acest moment – cel putin una din 10 plati efectuate de contribuabili, se realizeaza prin card, online sau la POS. Procentul este dublu fata de perioada similara din 2013.

In perioada feb.2012 – martie 2014, 10.200 de persoane au efectuat plati online, pe ghiseul.ro, in contul D.I.T.L. Sector 3. Peste jumatate (57%) dintre aceste plati au fost realizate in perioada celor doua campanii desfasurate de Primaria Sector 3.

Prima s-a desfasurat in perioada 1 august – 31 decembrie 2013 si a avut ca slogan „activeaza-ti contul pe ghiseul.ro si ai numai de castigat” iar cea de-a doua s-a derulat intre 1 ianuarie si 31 martie 2014 cu mesajul „Plateste-ti taxele si impozitele pe ghiseul.ro si ai numai de castigat”.

5.823 dintre contribuabilii care si-au luat datele de acces pentru ghiseul.ro, pe durata campaniei, au efectuat plati in trimestrul I din 2014. Valoarea platilor efectuate in primele trei luni din acest an s-a ridicat la 2,5 mil. RON.

rezultate plati ghiseu Sector3

Sursa: D.I.T.L. Sector 3

75% dintre persoanele care si-au activat conturile in prima etapa a campaniei au facut plati in primele trei luni din acest an – perioada considerata „de varf” pentru fiecare an.

„Experienta acestei campanii ne-a aratat ca datele de acces pentru ghiseul.ro au maturitate de un an, iar asteptarile pentru urmatorul an sunt ca persoanele care si-au ridicat datele de acces in perioada campaniei sa si le activeze in urmatoarea „perioada de varf” pentru platile de taxe si impozite.”, a declarat Iulian Ilie, director Directiei Taxe si Impozite Sector 3.

In prezent, peste 35% dintre utilizatorii activi pe ghiseul.ro, din Romania, sunt aferenti sectorului 3.

Comentand aceste rezultate cu adevarat spectaculoase, directorul Iulian Ilie a mai precizat: „Eforturi minime realizate din timp pentru o mai buna informare si promovare a platformei ghiseul.ro pot genera rezultate imediat vizibile pentru primarii si contribuabili. Platile electronice ajuta la diminuarea resurselor angajate in procesul de colectare si la cresterea rapiditatii incasarilor.”

Numarul persoanelor interesate de utilizarea ghiseul.ro, indiferent daca doar pentru consultare sau si pentru plati, creste in fiecare zi, de la o ora la alta. La momentul postarii acestui articol, contorul afisat pe pagina de start a www.ditl3.ro arata 28.860 la  numar utilizatori inrolati si 15.751 in dreptul numarului de utilizatori activati.

Mai multe detalii gasiti aici: Studiu de caz – Plati impozite prin metode alternative – Primarie Sector 3

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?