Se pare ca romanii, cel putin cei din mediul urban, nu au o problema cu faptul ca unele banci nu inregistreaza profit. Conform rezultatelorunui studiului realizat de iSense Solutions, 80% dintre consumatorii români crede că o companie trebuie să nu fie interesată doar de profit și să aibă principii morale, circa trei sferturi (74%) spun că aceasta trebuie să se poarte bine cu angajații, să nu îi exploateze.
Mai mult, sapte din zece români sunt deschiși să cumpere, în continuare, produsele companiilor care greșesc față de ei, atât timp cât acestea încearcă să-și repare greșeala, iar, pe de altă parte, 19% dintre consumatori consideră că brandurile din România sunt sincere, arată rezultatele unui studiu de specialitate, dat joi publicității.
Potrivit cercetării iSense Solutions, cinci din zece consumatori sunt de părere că o companie se poate revanșa față de ei dacă își cere scuze și îi surprinde cu ceva plăcut. Totodată, în viziunea celor intervievați, alte modalități prin care brandurile își pot repara greșeala față de clienții lor sunt fie să răspundă prompt (30%), fie să își ceară pur și simplu scuze (14%).
La nivel general, însă, din punct de vedere al onestității, doar 19% dintre consumatori consideră că brandurile din România sunt sincere.
Studiul a fost realizat online de compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.051 de respondenți din mediul urban, membri ai Panelului ResearchRomania.ro.
Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 16 și 65 de ani din mediul urban din România, iar marja de eroare este de +/-3,02% la un nivel de încredere de 95%.
Sursa: Agerpres
Foto: ziare.com
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: