[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Serviciul ING Pay nu mai este disponibil, de astazi. Clientii sunt invitati sa adauge cardurile in Google Pay.

12 septembrie 2024

11 septembrie a fost ultima zi in care serviciul ING Pay pentru plata cu telefonul a mai putut fi utilizat.

„Daca folosesti un sistem de operare Android si platesti cu telefonul prin ING Pay, te sfatuim sa adaugi cardul in Google Pay.” – recomanda banca.


„Poti face asta direct din Home’Bank si apoi sa alegi Google Pay ca modalitate principala de plata din setarile telefonului tau, altfel, nu vei mai putea face plati cu mobilul. Google Pay este la fel de sigur si dureaza doar cateva momente sa-l activezi.” – mai precizeaza ING.

Mai multe detalii aici

Serviciul ING Pay a fost lansat de banca in 23 iulie 2018. La acel moment, banca avea 625.000 de clienți care foloseau activ platforma ING Home’Bank „dintre care 427.000 o accesează de pe telefonul mobil, logându-se în medie de 15 ori pe lună”. Frecvența logărilor este la jumatate pentru utilizatorii aplicației de pe desktop. La nivelul tranzacțiilor numărul este similar între cele două canale, cu o medie de 5 tranzacții pe lună de pe telefon și 4 tranzacții de pe desktop. De asemenea, pentru întreg portofoliul de carduri de tip contactless banca raporta 700.000 de clienți „care fac în medie 16 tranzacții pe lună la POS-urile comercianților”.

La finalul primului semestru din acest an, ING Bank a raportat 1,85 mil. de clienti activi.

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?