[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Serviciul Click to Pay este acum disponibil la PayU pentru toți deținătorii de carduri Mastercard și Visa

14 martie 2025

Click to Pay simplifică semnificativ procesul de plată, făcându-l rapid și convenabil pentru utilizatori. După salvarea detaliilor cardului în timpul unei plăți, tranzacțiile viitoare pot fi finalizate cu un singur click, indiferent de magazinul online, de pe orice dispozitiv. Click to Pay se bazează pe standardul internațional SRC (Secure Remote Commerce), dezvoltat de consorțiul EMV Co. al organizațiilor de carduri. Această soluție utilizează tehnologia de tokenizare, similară soluțiilor populare precum portofelele digitale sau plățile recurente. Detaliile reale ale cardului sunt înlocuite cu un token, transformându-le într-un algoritm criptat.

PayU GPO România, liderul plăților digitale, anunță integrarea opțiunii Click to Pay pentru deținătorii de carduri Visa și Mastercard. „Aceștia pot face cumpărături online mai rapid și simplu prin intermediul Click to Pay, o nouă opțiune de plată într-un singur click, de pe orice dispozitiv.” – potrivit comunicatului.


România are una dintre cele mai dinamice piețe de e-commerce din regiune, clasându-se pe locul trei în rândul statelor membre ale Uniunii Europene din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic, după Polonia și Cehia. Potrivit datelor European E-commerce Report 2024, vânzările online de bunuri și servicii erau așteptate să atingă 11,7 miliarde de euro la finalul lui 2024.

În plus, plățile cu un singur click în e-commerce-ul local au înregistrat o creștere semnificativă anul trecut, în special în perioada campaniilor de Black Friday, când au crescut de la 45% la 63% în portofoliul PayU. Acest aspect este deosebit de important, având în vedere că plățile digitale din România se bazează în principal pe tranzacții cu carduri.

„Pentru a răspunde nevoilor utilizatorilor de e-commerce, organizațiile de carduri au dezvoltat Click to Pay – un standard global care îmbină confortul maxim al plăților, cu cele mai înalte standarde de securitate. Obiectivul principal al PayU, în calitate de lider pe piața plăților digitale, este de a permite comercianților să ofere opțiuni de plată din ce în ce mai populare, pentru a ajunge la cât mai mulți clienți. Totodată, consumatorii români apreciază experiențe de cumpărături online mai rapide și mai convenabile, iar lansarea Click to Pay ne permite să răspundem acestei cereri, oferind o soluție de plată simplă, sigură, care impulsionează comerțul digital.”, spune Elena Gheorghe, Country Manager PayU GPO România.

Noua soluție integrată de PayU aduce beneficii și comercianților online. Prin simplificarea procesului de plată, Click to Pay contribuie la creșterea ratelor de conversie cu până la 10%, clienții fiind mai puțin predispuși să își abandoneze coșurile de cumpărături.

Eliminarea necesității de introducere manuală a detaliilor cardului le permite comercianților să ofere o experiență de cumpărare mai rapidă, intuitivă și sigură, ceea ce sporește atât satisfacția, cât și loialitatea clienților finali.

Cum funcționează Click to Pay

Pentru a înregistra un card, posesorii trebuie să introducă datele acestuia și informațiile titularului în pagina de plată PayU. Dispozitivul utilizat pentru tranzacție poate fi adăugat pe o listă de încredere, permițând recunoașterea automată la plățile viitoare și facilitând achizițiile fără reintroducerea de coduri suplimentare. Ulterior, pentru a efectua o plată, utilizatorii trebuie doar să selecteze opțiunea Click to Pay, iar tranzacția se procesează instant.

Click to Pay este compatibil cu diverse dispozitive, oferindu-le consumatorilor posibilitatea de a efectua plăți rapid și ușor de pe telefoane mobile, laptopuri, tablete și desktop-uri.

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?