[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Serviciu premium de food delivery cu plata exclusiv prin card – vanzari de 500.000 euro dupa primul an

23 septembrie 2016

Up-date: Managerul Yellow Menu, Florin Stoian, a declarat la ZF live ca vrea sa se extinda cu produsul la nivel international, primul oras vizat fiind Berlin. Afacerea nu este inca pe „break even” dar Stoian este optimist pentru ca piata de „food delivery” este de zeci de mil. de euro doar in Bucuresti. Cu toate acestea, „afacerea este complicata pentru ca avem costuri mari. La noi, un sef bucatar castiga 3500 euro/luna, mai mult decat un programator”. Managerul a mai declarat ca nu a gasit in Romania operatori care sa-i ofere o solutie potrivita pe partea de procesare tranzactii, motiv pentru care a ales Braintree Payments – divizia de plati mobile a PayPal.

###

La un an de la inaugurare, Yellow.Menu – serviciul premium de food delivery cu meniuri A-la-carte din bucatariile internationale, numara 5.000 de utilizatori activi si peste 32.000 de comenzi, dintre care mai mult de jumatate au venit din aplicatia de mobil. Comenzile au generat o cifra de afaceri de 500.000 euro in conditiile in care se livreaza doar in anumite zone ale Bucurestiului, timp de numai 4 ore pe zi, iar plata se face exclusiv prin card.

„Pentru a comanda un pranz a la carte de la Yellow.Menu, utilizatorii au la dispozitie aplicatia iOS, Android si site-ul www.yellow.menu. Clientii pot alege dintr-un meniu de 12 produse, care se schimba zilnic. Comanda se plaseaza rapid, existand doar optiune de plata cu cardul. Livrarea se face in 30 de minute sau se poate alege intervalul orar la care sa fie facuta. Meniul pentru ziua urmatoare este publicat in fiecare seara pe site, la ora 20, utilizatorii avand astfel posibilitatea de a face precomanda.”, se precizeaza in comunicatul de presa.

„Comanda medie pentru un pranz s-a situat in jurul valorii de 80 de lei. Peste 50% din comenzi au venit din aplicatiile de mobil iOS si Android. Ne-am propus sa oferim un serviciu premium si am reusit, cea mai clara dovada fiind periodicitatea cu care utilizatorii revin si comanda.”, a declarat Florin Stoian (foto), director general Yellow.Menu.

„Din punct de vedere al dezvoltarii, vorbim deja despre o investitie de 300.000 de euro pana in prezent si o echipa de 35 de oameni si avem planuri mari pentru urmatorul an, odata cu lansarea ofertei de abonamente si a cinei, un alt serviciu unic in Romania.”, a mai adaugat  Stoian.

Yellow.Menu estimeaza ca va incheia anul 2017 cu o cifra de afaceri de 1.000.000 de euro. Pentru a realiza acest obiectiv, se doreste lansarea serviciului si in alte orase importante din afara Romaniei, dar si lansarea ofertei pentru cina incepand cu luna aceasta. Mai mult, in curand vor fi disponibile si abonamente pentru persoane fizice si juridice, dupa lansarea recenta a ofertei de pachete corporate.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?