Scoala de vara pentru cei care doresc sa lanseze o afacere in mediul online

31 iulie 2014

Incepand cu 28 iulie, toti cei care activeaza in comertul electronic sau isi doresc sa lanseze o afacere online se pot inscrie la cea de a 4-a editie anuala a Scolii de Vara GPeC. Evenimentul, care ofera o serie de cursuri intensive, se desfasoara timp de 5 zile, in perioada 27 august – 1 septembrie 2014, in Moeciu de Sus (jud. Brasov).

„De dimineata pana la pranz, participantii vor fi implicati activ in workshopuri a cate 90 minute fiecare, pe unele dintre cele mai importante subiecte pentru orice afacere online, precum: Marketing Online, Optimizarea Conversiilor, E-Mail Marketing, PPC, SEO, Logistica & Curierat, E-Commerce Tools etc.”, potrivit comunicatului de presa.

Workshopurile sunt sustinute de traineri cu experienta in e-commerce, primii speakeri anuntati de organizatori fiind: Andrei Georgescu (White Image), Iulian Padurariu (The Marks), Liviu Taloi (ECOMpedia), Cristian Ignat (2Parale), Ciprian Soleriu (BrainArt), Radu Vilceanu (ContentSpeed), Alina Burlacu (WHI Experience), Marian Trusca (WHI Experience), Cosmin Daraban (Silkweb), Bogdan Manolea (Trusted).

„Dupa amiezile, participantii au ocazia sa discute 1-la-1 cu trainerii si cu specialistii prezenti, cerendu-le sfaturi si consultanta avizata pentru propria afacere. Pe langa continutul transmis in cele 5 zile de cursuri, serile sunt rezervate activitatilor de team-building si a discutiilor libere, prilej excelent de networking intre toti cei prezenti (colegi de curs, speakeri, organizatori).”

Inscrierile se incheie pe data de 20 august, dar cei care se inregistreaza pana pe 8 august inclusiv, beneficiaza de oferta early-bird pregatita de organizatori.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?