[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

S-a lansat o agentie dedicata exclusiv externalizarii activitatii de marketing a magazinelor online de „fashion & life style”

22 iunie 2017

De acum, magazinele care activează pe zona de moda si „life style” vor putea beneficia de serviciile primei agenții dedicată lor: Champaigns. Printre primii clienți ai acesteia sunt Sandalandala și ZorileStore, care și-au externalizat departamentul de marketing către Champaigns, cărora li se adaugă Zaza Boutique, Moja și Zonia.

„(…) Ideea Champaigns a venit de la sine într-o piață care se maturizează rapid. Am fost contactată în dese rânduri de prieteni și oameni din online care îmi cereau ajutorul pentru magazinele lor online. Nu reușeam să îi refuz. Cred cu tărie că puterea unei piețe e dată de performanța fiecărui jucător și îmi doream să-mi testez abilitățile în acest mediu. Astfel identificam oportunități pentru ei și îi ajutam. Acum mă bucur că o voi putea face prin această agenție lansată în premieră pentru piața din România.“, a declarat Adelina Oprea, fondatoare Champaigns.

„Toate magazinele care vor colabora cu Champaigns vor beneficia de optimizarea ratei de conversie prin propuneri de eficientizare a interfeței, prin analiza fiecărui canal de marketing și prin execuția strategiei, personalizată pentru fiecare magazin. Vor fi, de asemenea, stabilite și derulate campanii de brand awareness, astfel încât serviciile și produsele excelente ale magazinelor să fie cunoscute de cât mai mulți clienți.”, potrivit comunicatului de presa.

Investiția în Champaigns a fost de 5.000 de euro, cea mai mare parte din sumă fiind alocată pentru strategia de brand și branding. Odată cu lansarea pe piața din România și stabilirea primelor parteneriate, strategia pe termen lung include o extindere la nivel european și global în următorii ani. „Primii pași pentru dezvoltare au fost deja stabiliți prin discuții avansate cu un proiect de cosmetice bio din Australia și cu un jucător din comerțul online din Dubai.”, potrivit sursei citate.

Agenția Champaigns este fondată de Adelina Oprea, specializată în marketing și în dezvoltarea prezenței online a magazinelor. Cea mai mare parte din activitatea ei a fost derulată în cadrul magazinelor online de fashion din România, de unde și experiența și capacitatea de a identifica nevoile unor astfel de afaceri.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?