RomCard va lansa aplicatia de „wallet” pana la sfarsitul acestui an

5 octombrie 2016

RomCard va lansa, până la finele acestui an, versiunea pentru dispozitive mobile a portofelului digital, aceasta fiind compatibilă atât Android, cât și iOS. Astfel, consumatorii vor putea efectua plăți online prin wallet-ul Romcard, și în curând, și comerțul tradițional, prin asocierea cardului lor în portofelul digital instalat pe dispozitivul lor mobil preferat.

Compania a anuntat ca îşi va integra portofelul digital în platforma Masterpass, oferindu-le utilizatorilor acestui portofel acces la „cea mai modernă experiență de plată online”.


În plus, „utilizatorii portofelului digital mobil vor putea efectua transferuri P2P în condiții de maximă siguranță, prin intermediul suitei de soluții pentru plăți digitale Masterpass.”, potrivit comunicatului de presa.

“Este evident că ne îndreptăm către o lume “mobile” în care plățile efectuate într-un mod foarte facil, dar la un nivel înalt de securitate, vor înlocui, treptat, modul tradițional de plată. Fiind un pionier în lumea plăților cu cardul, Romcard continuă să inoveze, sprijinind inițiativele Mastercard în acest domeniu” a declarat Valentin Costache, IT & eCommerce Manager, RomCard.

Actualmente disponibil în 33 piețe la nivel global și urmând a fi extins cu încă 3 piețe până la sfârșitul anului 2016, Masterpass stochează toate informațiile despre plată, inclusiv detaliile cardurilor – informațiile de livrare și preferințele de plată – într-un cadru sigur și convenabil, utilizând cele mai avansate metode de securitate disponibile momentan în ecosistemul global al plăților. În luna iunie 2016, Masterpass era disponibil pentru peste 200 milioane consumatori din 18 țări europene, aproape dublu față de finele primului trimestru al anului.

Romcard SA, parte a Provus Group, alături de Provus si Supercard Solutions & Services, a fost înfiinţată în 1994 având ca obiect de activitate procesarea tranzacţiilor cu carduri bancare. Astăzi, centrul de procesare ROMCARD, cu mai mult de 20 de ani de experienţă în domeniul procesărilor bancare, operează în continuare într-un sistem realizat în conformitate cu standardele internaţionale, bazat pe certificatele primite de la organizaţiile internaţionale MasterCard, VISA, American Express, JCB, Diners Club. Bazându-se pe o experienţă extensivă şi unică în România în furnizarea de servicii pentru tranzacţii cu carduri bancare, ROMCARD îşi poate extinde serviciile în toate direcţiile specifice activităţilor bancare cu carduri.
Începând cu 2016, Romcard este deţinută de compania germană Wirecard AG, unul dintre cei mai mari jucători la nivel global, pe piața de plăți electronice.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?