[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Romanii sunt influentati de mesajele reclamelor online, chiar daca nu le deschid

21 ianuarie 2014

Marea majoritate, mai precis 8 din 10 romani cu acces la Internet, observa reclamele din mediul online, chiar daca nu dau click pe ele. Mai mult, 28% dintre cei chestionati spun ca, desi nu le deschid, sunt influentati de mesajul transmis de ele, potrivit unui studiu Gfk.

Aproape trei sferturi (73%) cred ca sunt prea multe reclame în spatiul virtual, iar 58% le considera sacaietoare. Cu toate acestea, un sfert dintre cei chestionati declara ca le plac reclamele, iar 15% chiar ca au încredere în mesajele promovate prin intermediul lor.

Companiile considerate cele mai potrivite sa comunice online prin reclame de catre mai bine de 70% dintre respondenti provin din domenii precum turism si vacante, divertisment, retail si electronice sau electrocasnice.

La polul opus, produsele pentru bebelusi, bauturile alcoolice si nealcoolice, suplimentele nutritive, mancarea si accesoriile pentru animale de companie sau partidele politice se numara printre cele mai putin potrivite pentru acest gen de promovare (cu procente de sub 30%).

Studiul a fost realizat online, pe un esantion de 524 persoane utilizatoare de Internet din mediul urban, cu varsta cuprinsa între 15 si 54 ani.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?