[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Romanii posesori de carduri Visa premium cheltuiesc de opt ori mai mult la comercianti decat cei cu carduri Visa standard

21 noiembrie 2016

Intre 1 iulie 2015 – 30 iunie 2016, românii au cheltuit la comercianţii din străinătate de 14 ori mai mult cu cardurile Visa premium decât cu cardurile Visa Clasic şi Electron şi au realizat de şase ori mai multe plăţi în magazinele fizice şi online de peste graniţă, potrivit datelor Visa Europe.

“Românii care au un card Visa premium cheltuiesc în medie de opt ori mai mult pe an la comercianţi în comparaţie cu deţinătorii de carduri Visa Classic şi Visa Electron. Datele noastre arată că 4 din 5 tranzacţii efectuate cu aceste carduri sunt cumpărături în magazine, în timp ce doar o tranzacţie este retragere de numerar. Este un comportament de plată pe care vrem să îl încurajăm şi să îl răsplătim, de aceea am dezvoltat un program premium, care va fi constant extins cu oferte și facilități ce vor surprinde pozitiv deținătorii acestor carduri, persoane cu venituri ridicate şi aşteptări pe măsură”, a declarat Cătălin Creţu, director general România, Croaţia, Malta şi Slovenia, în cadrul Visa Europe.

In prezent, Visa derulează un amplu program de oferte premium pentru românii care deţin un card Visa Gold, Platinum sau Infinite, prin care aceştia pot beneficia de reduceri şi facilităţi exclusiviste la comercianţi din ţară şi străinătate.

Programul are mai mulţi piloni care acoperă o arie extinsă de produse şi servicii premium din sectoarele preferate de români pentru plăţile cu cardul, respectiv turism, divertisment, restaurante şi magazine. De asemenea, „posesorii de carduri Visa premium primesc acces la platforma Visa Luxury Hotel Collection, care include o selecţie de peste 900 de hoteluri de lux din întreaga lume, oferind avantaje precum statut VIP, acces automat la o cameră mai bună şi cel mai bun tarif.”, potrivit comunicatului de presa.

Visa Europe precizeaza ca ofertele lansate în România includ „reduceri semnificative”, cadouri și alte beneficii la cele mai mari cluburi exclusiviste de fitness, tenis, golf, wellness şi spa, precum Pescariu Sports & Spa, SunGarden Golf & Spa Resort, magazine de lux precum Escada sau Galt Orologerie Elveţiană, hoteluri, restaurante şi cafenele din ţară precum Hilton Sibiu, Grand Hotel Teleferic, Hard Rock Café, restaurant Isoletta şi multe altele.

In plus, clientii Visa premium vor avea acces la evenimente exclusiviste, special organizate de partenerii inrolati in program. În curând vor fi disponibile oferte de la un număr și mai mare de comercianți, printre care MaxMara, Porsche Design, Hotel Opera Plaza, Hotel Kronwell, AnaHotels, Adi Steak House și Belaqva Spa&Wellness.

Deţinătorii de carduri Visa premium care călătoresc în afara țării beneficiază de acces gratuit, împreună cu un însoțitor, în business lounge-urile aeroportului Otopeni. Pe durata șederii în business lounge, posesorii de carduri Visa Gold, Platinum și Infinite vor avea la dispoziție conexiune gratuită la internet, fax, programe TV, publicații locale și internaționale, gustări și băuturi.

În străinătate, programul Visa Premium oferă numeroase reduceri la centre comerciale din Europa şi Statele Unite precum Galeriile Lafayette din Paris, lanţul La Rinascente din Milano şi South Coast Plaza din California, la muzee din Londra, circuite turistice cu autobuzul în Paris, parcuri tematice din SUA, servicii de închirieri de maşini din întreaga lume precum Avis şi Sixt Rent a Car, croaziere de lux, hoteluri şi restaurante exclusiviste.

Pentru a obţine un card Visa premium, clienţii trebuie să îndeplinească o serie de condiţii stabilite de bancă, precum nivelul veniturilor, care poate începe de la minim 2.500 de lei net pe lună în cazul cardurilor Visa Gold, sau activele financiare, de peste 200.000 euro în cazul cardurilor Visa Infinite.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?