Rezultatele BRD pe primele trei trimestre releva o „creştere solidă” a profitului net la 606 milioane RON, mai mare cu 67,9% faţă de perioada similară a anului trecut, „graţie îmbunătăţirii veniturilor, controlului costurilor şi scăderii costului net al riscului”.
Primele 9 luni ale anului 2016 marchează continuarea trendului pozitiv pe segmentul clienţilor de retail. Astfel, numărul clienţilor BRD pe segmentul persoanelor fizice a crescut cu 54 mii faţă de 30 septembrie 2015, utilizând o metodologie constantă. Numărul de contracte de internet şi mobile banking (My BRD Net şi My BRD Mobile) a continuat să crească, atingând 1,04 milioane la finalul lunii septembrie 2016, mai mare cu 27% în termeni anuali.
Venitul net bancar al Grupului BRD pentru primele 9 luni ale anului 2016 a atins 2.111 milioane RON, mai mare cu 9,6% faţă de perioada similară din 2015. Veniturile nete din dobânzi au crescut cu 5,3% datorită influenţelor favorabile de volum şi structură. Creşterea cu 5,0% a veniturilor nete din comisioane a fost susţinută de activitatea de carduri, de abonamentele pentru internet banking şi mobile banking şi asigurări.
Categoria « Alte venituri bancare » a înregistrat în primele 9 luni ale anului 2016 o creştere cu 39,2% faţă de perioada similară din 2015 şi cuprinde câştigurile din tranzacţia VISA şi din vânzarea de titluri de stat şi unităţi de fond. Excluzând aceste elemente, venitul net bancar a crescut cu 4,2%, în dinamică anuală.
Mai multe detalii aici: BRD comunicat rezultate 9 luni 2016
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: