[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Rezultate 2Performant in primul trimestru: platforma a generat un numar de vânzări online de aproape 650.000, în valoare de 28,8 mil. euro (excluzând TVA), comisioane de 1,8 mil. euro si o pierdere de aproximativ 1,5 mil. lei

26 mai 2023

În momentul de față, fiecare 1 euro investit de magazinele online în comisioane aduce vânzări de 16,8 euro, potrivit 2Performant.

2Performant raporteaza o cifră de afaceri de 10,5 milioane de lei în primele trei luni din 2023, în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce veniturile din exploatare s-au ridicat la 11,7 milioane de lei, o majorare de 29% în comparație cu T1 2022.

Evoluție cifră de afaceri T1 2018 – 2023

La cifra de afaceri din T1 2023, România a contribuit cu 86%, în timp ce 14% din aceasta a fost generată de piața externă, pondere care se menține față de anul precedent.  

În ceea ce privește veniturile după modalitatea de plată, pre-paid vs. post-paid, în T1 2023 se înregistrează un progres al plăților pre-paid în comparație cu cele post-paid. Astfel, dacă în primul trimestru din 2022, ponderea pre-paid vs. post-paid a fost de 43-57%, în aceeași perioadă din 2023, plata pre-paid a generat 61% din cifra de afaceri, față de 39% post-paid.

La nivel operațional, platforma 2Performant a generat în T1 2023 vânzări în valoare de 28,8 milioane de euro (excluzând TVA), o creștere cu 40% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

2Performant a înregistrat, în T1 2023, 6.039 de utilizatori unici în cadrul platformei proprii, un
număr semnificativ mai mic decât în anul anterior, dar cu o calitate net superioară, reflectată
asupra tuturor indicatorilor operaționali și financiari. Aceștia au trimis 24,5 milioane de clickuri
către magazinele online din 2Performant, o creștere de 18% față de primul trimestru din 2022.

Click-urile s-au concretizat într-un număr total de 647.400 de vânzări online (+59% vs.T1 2022), generând comisioane de 1,8 milioane de euro (+31% vs.T1 2022).

Am încheiat primul trimestru cu un rezultat de -1,47 milioane lei, conform bugetului asumat. Profitul brut normalizat (din care am exclus cheltuiala non-cash datorată implementării SOP) a fost de -683 de mii de lei, un rezultat cu 33% mai bun decât T1 2022. Ținta 2Performant pentru profitul brut pe 2023 este de 1,03 milioane de lei, pe care o menținem.” – a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Compania a introdus filtrarea conturilor de afiliați, spre deosebire de anul precedent, când oricine putea crea un cont de afiliat. Astfel, deși numărul conturilor noi a scăzut în T1 2023 cu 52% față de T1 2022, numărul de vânzări per utilizator a crescut cu 228%, de la 39 la 128. De asemenea, în ceea ce privește advertiserii, a scăzut numărul celor care și-au închis contul (cu 55%) sau au întâmpinat incidente de Budget Lock (cu 37%).

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?