[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Revolut lansează Activități, un marketplace cu peste 300.000 de activități și atracții turistice. Clienții pot obține până la 10% cashback instant.

16 iulie 2023

Un utilizator mediu Revolut din România a cheltuit peste 1.154 de euro pentru turism în primele șase luni ale anului 2023 (medie lunară/ client), potrivit datelor interne ale aplicației. Cheltuiala medie/ utilizator pentru atracții turistice în primul semestru a crescut cu 38% față de primul semestru al anului trecut, ajungând la 270 de euro (medie lunară/ client).

Oferta de servicii turistice din aplicația Revolut se extinde cu o nouă funcție, alături de Sejururi, Activități.
„Disponibilă pentru clienții din Regatul Unit și Europa, secțiunea din aplicație conține peste 300.000 de activități turistice diverse, de la zboruri cu balonul cu aer cald la plimbări cu gondola sau vizite personalizate în castele celebre precum Castelul Bran,” potrivit comunicatului.


Clienții pot obține până la 10% cashback instant atunci când plătesc cu Revolut pentru aceste activități turistice, în funcție de planul deținut. Serviciul nu percepe comisioane sau taxe și este disponibil pentru toate planurile Revolut.

„Indiferent că își doresc să fotografieze Parisul din Turnul Eiffel, să străbată deșertul pe o cămilă sau să își planifice un tur istoric personalizat în castelele transilvănene, inclusiv în castelul lui Dracula, turiștii găsesc peste 300.000 de Activități, inclusiv din România, și își pot alege cu Revolut viitoarea experiență memorabilă din vacanța 2023.” spune compania.

Un studiu realizat de Dynata pentru Revolut, în prima parte a anului 2023, indica faptul că românii sunt atrași, în vacanțe, de descoperirea peisajelor și a atracțiilor turistice locale (67%), de gastronomia specifică acelui loc (52%), de tradițiile și evenimentele locale precum carnavalurile, festivalurile sau sărbătorile locale (45%).

Turiștilor români le mai plac și călătoriile în parcuri și rezervații naturale (38%), vizitele în muzee și galerii de artă (35%) sau să cumpere suveniruri și obiecte artizanale de la meșteri locali. În schimb, le displac aglomerația (23%) și grevele din transporturi, grevele pe aeroporturi sau ale operatorilor de transport în comun (20%). Cu atât mai mult, soluțiile digitale sunt binevenite dacă elimină timpul pierdut la coadă la bilete sau cu identificarea unor atracții turistice potrivite familiei, abia la fața locului.

Și cifrele referitoare la plăți indică un apetit în creștere pentru experiențe și activități diverse în timpul vacanțelor și weekend-urilor prelungite. Un utilizator mediu Revolut din România a cheltuit peste 1.154 de euro pentru turism în primele șase luni ale anului 2023 (medie lunară/ client), potrivit datelor interne ale aplicației. Cheltuiala medie/ utilizator pentru atracții turistice în primul semestru a crescut cu 38% față de primul semestru al anului trecut, ajungând la 270 de euro (medie lunară/ client), în timp ce numărul tranzacțiilor pentru plata acestei categorii de servicii a fost în creștere cu 31% (sem. I 2023 vs. sem. I 2022).

Cum functioneaza?
Utilizatorii trebuie să acceseze secțiunea Activități din Hub. Clienții noi trebuie să descarce mai întâi aplicația de pe Google Play sau Apple Store și să se înregistreze în Revolut. După parcurgerea procesului de Know Your Customer (KYC) vor avea acces la toate funcțiile specifice planului ales, inclusiv la Activități.

Utilizatorii pot căuta locații, atracții sau activități utilizând filtrul de loc și de timp (după data dorită) și pot selecta intervalul potrivit. Plătind cu Revolut pentru activitatea aleasă, clienții pot primi cashback instant imediat după rezervarea cu succes a experienței turistice selectate. Cashback-ul este de 3% pentru planurile Standard și Plus, 5% pentru Premium, 10% pentru Metal și Ultra.

Această funcție specifică unui stil de viață alert completează alte servicii oferite de Revolut pentru călătorii, cum ar fi rezervarea cazării cu Sejururi, posibilitatea de a împărți nota de plată între mai mulți utilizatori, schimbul valutar în peste 30 de monede, asigurarea de călătorie inclusă în abonament, pentru planurile cu plată.

Odată cu lansarea noului plan financiar – Ultra – în luna iunie 2023, Revolut a introdus pentru clienții Ultra și acoperirea pentru anularea călătoriei din orice motiv. Clienții Ultra pot beneficia de o asigurare care acoperă până la 5.000 de euro pe an pentru zboruri cu avionul, biletele de tren, cazarea sau biletele la evenimente anulate din diverse motive (se aplică termeni și condiții).

_____________

În 2015, Revolut s-a lansat în Marea Britanie, cu servicii de transfer de bani și schimb valutar. În prezent, 30 milioane de clienți din lume, din care mai mult de 3 milioane din România, folosesc serviciile inovatoare Revolut pentru a realiza peste 400 de milioane de tranzacții pe lună.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?