Revolut a deblocat contul romanului care a dat in judecata compania

17 septembrie 2020

Fintech-ul britanic spune că a accelerat rezolvarea cazului pentru a  se „asigura că accesul contului va fi redobândit pe data de 15 septembrie”, dar asta abia după ce clientul a anunţat că a dat în judecată compania pe data de 11 septembrie, la două zile după blocarea contului, scrie startupcafe.ro.

Redăm mai jos, integral, răspunsul companiei:


Pe data de 21 mai 2020, Revolut a restricționat contul clientului, însă, acesta putea efectua în continuare plăți cu cardul din soldul rămas în cont – transmite compania fintech către StartupCafe.

Pe 9 septembrie 2020, clientul a primit un transfer care a fost blocat din cauza restricțiilor impuse anterior.

Din păcate, am fost informați de această situație abia pe data de 10 Septembrie când acesta ne-a contactat prin intermediul chatului din aplicație care este disponibil 24/7.

Am accelerat rezolvarea cazului pentru a ne asigura că accesul contului va fi redobândit pe data de 15 septembrie 2020, și că totodată fondurile blocate au fost primite în contul clientului Revolut.

În această situație dorim să ne cerem scuze pentru disconfortul și neplăcerile cauzate. Fondurile au fost transferate în contul său iar echipa noastră de suport este în contact cu acesta prin intermediul chatului din aplicație.

Printre cei 13 milioane de utilizatori Revolut din întreaga lume pot exista oricând un număr foarte mic de conturi blocate. Acest lucru se poate întâmpla fie din cauza încălcării termenilor și condițiilor noastre ori parte din verificările de securitate pe care le facem continuu pentru a garanta siguranța clienților noștri. Această măsură este în conformitate cu reglementările în vigoare. Suntem conștienți că acest proces poate fi frustrant pentru clienții noștri și lucrăm în permanență pentru a debloca rapid conturile blocate, în situațiile în care acest lucru este posibil. Din păcate însă această decizie de deblocare a conturilor nu este întotdeauna în controlul nostru.

În cazul actual, verificarea contului ar fi trebuit finalizată și accesul la cont redobândit complet. Din păcate întârzierea în ridicarea restricției nu a fost semnalizată până în momentul în care un depozit mai mare a fost făcut în cont și blocat. În prezent cazul a fost soluționat și clientul a recăpătat accesul complet la fondurile sale. Am dori să folosim acest prilej pentru a ne cere scuze clientului pentru această întârziere”, a declarat pentru StartupCafe un reprezentant al Revolut.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?