[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Rata clienților care au făcut cumpărături repetate cu Mokka a ajuns la 60% în 2023

10 noiembrie 2023

Un studiu intern realizat de Mokka România, lider Buy Now, Pay Later la nivel național, dar și în centrul și estul Europei, arată că rata clienților care au făcut cumpărături repetate cu Mokka a ajuns anul acesta la 60%. Studiul mai arată, de asemenea, că revenirea și utilizarea frecventă a soluției alternative de plată este în continuă creștere în rândul bazei de clienți Mokka.

„Plata alternativă Mokka este preferată de tineri cu vârste între 20 și 45 de ani, nativi digital, preponderent femei cu un nivel de educatie avansat, cu venituri peste medie, interesați de modalități de finanțare mai transparente, rapide și flexibile și în egală măsură de o experiență de shopping cât mai confortabilă.” – precizeaza compania.

BNPL ajută clienții magazinelor sa ia decizii de achiziție mai rapid și mai confortabil. Clienții au astfel la dispoziție mai multe resurse financiare necesare pentru o achiziție și e nevoie doar să împartă plata în rate cât mai convenabile pentru ei”, spune Alexandru Balaci – CEO Mokka România.

Mărirea frecvenței achizițiilor și a revenirii utilizatorilor în magazinele online sau fizice care pun la dispoziție acest sistem de plată duce la o crestere a vânzărilor, care se menține pe termen lung, pentru că șansa de a vinde unui client fidel este mai mare decât cea de a genera o vânzare unui client nou. În plus, un client loial se poate transforma într-un agent de promovare a magazinului favorit„, mai spune Alexandru Balaci.  

Mokka BNPL, un produs financiar al Revo Technologies, se integrează foarte simplu ca opțiune de plată, mai ales dacă retailerul  foloseste o platformă de e-commerce consacrată, pentru care Mokka a dezvoltat deja plug-in de integrare. În acest moment, atât la nivel global, cât și în România, top 3 segmente în care este preferat BNPL plasează pe primul loc categoria fashion, urmată de electronice și mobilă.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?