Datele reflectă comportamentul de consum al utilizatorilor Revolut din România, în perioada 15 martie – 15 mai 2020, în comparație cu lunile precedente.
Asadar, in perioada starii de urgenta, utilizatorii Revolut din România au plătit:
. peste 20,7 mil. euro pe alimente, în creștere cu 25% față de perioada anterioară, dar numărul tranzacțiilor a fost mai mic cu 11%. Multe persoane au considerat că este mai confortabil să comande alimentele prin intermediul unor aplicații mobile, iar cea preferată a fost Bringo, care a înregistrat o creștere de 96% a numărului tranzacțiilor.
. cheltuielile cu divertismentul online au depășit 17 mil. euro în timpul stării de urgență, cu un număr al tranzacțiilor mai mare cu 74% și o valoare în creștere cu 81%. Jocurile online au reprezentat vedeta segmentului, companiile de profil înregistrând „creșteri istorice” atât din punct de vedere al tranzacțiilor, cât și al valorii acestora, potrivit raportului Revolut.
. peste 6,6 mil. euro pentru facturi, cu o creștere a numărului de tranzacții de 41% și o valoare a acestora mai mare cu 44%.
. peste 3,3 mil. euro pentru decorarea locuintei, numărul total al tranzacțiilor la comercianții de produse din categoria home%deco crescand cu 168%
. peste 1,27 mil. euro pentru produse cosmetice si de ingrijire personala, cu o creștere de 205% a numărului de tranzacții și o valoare mai mare cu 289%.
. 1,2 mil. euro pe haine și accesorii cumpărate online. Numărul tranzacțiilor efectuate la retailerii online de fashion a crescut în medie cu 204%, în timp ce valoarea totală a fost cu 213% mai mare față de cea înregistrată în cele două luni anterioare.
La aceste sume se adauga valoarea cheltuielilor pentru achizitionarea de noi dispozitive electronice (+390%), sumele donate pentru diverse ONG-uri (+220%), valoarea platilor in librariile online (+341%), valoarea comenzilor prin aplicatiile care livrează mâncare (71%) si cheltuielile cu transportul, acestea din urma fiind singurele care au scazut (Uber, -78%; Bolt, -81%; Free Now, -87%; Yango, -80%). De asemenea, benzinăriile au suferit la rândul lor pierderi, înregistrând o scădere cu 33% a numărului de tranzacții și cu 35% a valorii acestora.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: