[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Raiffeisen Bank lanseaza un nou model de agentie bancara bazat pe conceptul de „shoping mall”

28 septembrie 2018

Mai multe sedii Raiffeisen Bank vor intra in procesul de adaptare la noul concept in perioada urmatoare.

Noul model de agentie beneficiaza de o zona de autoservire 24 de ore din 24, ecrane cu informatii financiar bancare si anunturi de promovare, ecrane cu informații de reglementare, birou electronic de informații, birouri deschise pentru consultanta, sala de intalniri pentru interactiuni private mai complexe si de un hub multifunctional (zona de” back office”) – care va fi utilizat de personal pentru pregatirea interctiunilor cu clientii.


Deschisa in AFI Cotroceni Mall, agentia deserveste toate segmentele de clienti de la companii mari si medii pana la persoane fizice.
„Este primul pas pe care il face Raiffeisen Bank spre generatia viitoare de agentii, bazata pe un concept nou de face banking, intr-o formula deshisa, transparenta si inedita „de shoping mall”. Noua unitate bancara are fluxuri de lucru rapide intr-un spatiu deschis, cu un design modern si ii invita pe clienti la o interactiune rapida si placuta cu banca.”, potrivit comunicatului de presa.

„Banca este interesata sa fie acolo unde sunt si clientii sai, cat mai la indemana lor, dar si intr-o locatie deschisa si prietenosa, adaptata evolutiei asteptarilor clientilor si spatiilor in care ne aflam. Astfel, am regandit si am reproiectat agentia noastra din AFI Cotroceni pentru a testa preferintele si raspunsul clientilor nostri la spatiul pe care il oferim. Este un proiect-pilot pentru noi, care are ca scop schimbarea nu numai a elementelor de design interior, ci si a interactiunii personalului bancii cu clientii, pentru a le oferi o experienta “altfel”, a spus Gabriela Mateescu, Director Dezvoltare Vanzari si Service la Raiffeisen Bank.

Banca va continua investitiile substantiale in procesul de digitalizare si simplificare. In prezent, aproape jumatate dintre operatiunile care inainte se faceau in casieriile agentiilor bancii efectuate in reteaua de bancomate multifunctionale, precizeaza banca.

La mijlocul anului 2018, banca avea 5.099 de angajati, 433 de agentii in toata tara, peste 900 de ATM-uri, aproximativ 19.300 de POS-uri (18.400 S1/2017) si 210 de masini multifunctionale. Raiffeisen Bank deserveste 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 100.000 de IMM-uri si 5.600 de corporatii.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?