[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Raiffeisen Bank continua sa investeasca in multifunctionale de tip “self banking” – reteaua a ajuns la 40 de terminale

4 martie 2016

Raiffeisen Bank a ajuns la o retea de 40 de masini multifunctionale (MFM) sau “self banking”. Aceste masini permit efectuarea operatiunilor cu numerar sau fara numerar, utlizatorul fiind identificat cu ajutorul cardului emis de Raiffeisen Bank.

Utilizand aceste terminale, clientii pot retrage sau depune numerar (depunerile pot fi effectuate atat in conturile lor cat si ale tertilor – daca sunt clienti Raiffeisen), pot face schimburi valutare (atat clientii, cat si non-clientii pot vinde valuta contra lei, fara a fi necesara utilizarea cardului), plati facturi (cu si fara scanare cod de bare) si isi pot interoga soldul.


In plus, exista posibilitatea reincarcarii cartelelor telefonice preplatite (Vodafone, Orange, Telekom), generarea unui mini-extras (se tiparesc ultimele 10 tranzactii efectuate pe cont) si modificarea codului PIN.

“Este clar ca ne indreptam spre o digitalizare a bancilor, iar noi urmarim strategic sa dezvoltam canalele electronice de acces la serviciile bancii sis a eficientizam tranzactiile cu numerar. Aceasta tendinta ne-a facut sa dezvoltam si sa extindem permanent si operatiunile pe care le oferim prin MFM-urile instalate de Raiffeisen Bank. Ultima functiune introdusa e MFM-uri este posibilitatea de a depune numerar in conturile tertilor” a spus Vladimir Kalinov, Vicepresedinte Retail la Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor sa multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (Raiffeisen Smart Mobile), plata automata a facturilor prin debit direct si reteaua de MFM-uri. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 85% mai mici decat cele de la ghiseele bancii.

Raiffeisen Bank este o banca universala care deserveste 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 7.800 de companii. Reteaua Raiffeisen Bank numara peste 500 de unitati, peste 1.150 de ATM-uri, aproximativ 13.800 de EPOS-uri.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?