[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Raifeisen Bank introduce logarea cu amprenta pentru utilizarea serviciilor de internet & mobile banking

3 noiembrie 2016

Raiffeisen Bank anunta ca a lansat in perioada 20-25 octombrie 2016 „mai multe functionalitati inovatoare” pentru utilizarea serviciilor Raiffeisen Online si Smart Mobile.

Unul dintre ele este logarea cu amprenta in Smart Mobile, disponibil pentru telefoanele cu sistem de operare iOS care recunosc amprenta. Clientii au de urmat doi pasi: update al aplicatiei Smart Mobile din AppStore si activarea optiunii de logare cu amprenta din meniul Smart Mobile (Servicii Clienti > Administrare dispozitive > Autentificare cu amprenta).

De asemenea, in ultima parte a lunii octombrie, banca a introdus serviciul de plati taxe si impozite prin Smart Mobile si Raiffeisen Online. Raiffeisen precizeaza ca in primele trei zile s-au platit deja taxe in valoare de peste 360.000 lei. Utilizatorul acceseaza meniul „Impozite si taxe” pentru a achita sumele reprezentand impozite, contributii sau alte taxe datorate bugetului de stat sau bugetelor locale. Detaliile de plata pot fi selectate din liste predefinite sau sunt precompletate, solicitandu-se platitorului un set minim de informatii.

„Platitorii, persoane fizice, pot cauta facil in lista cuprinzand 79 de tipuri de impozite si taxe, prin introducerea denumirii sau a codului de buget corespunzator, asa cum apar in instiintarile de plata primite de la organele de impunere. Pentru rapiditate, cele mai uzitate impozite si taxe pot fi selectate printr-un singur click: impozite pe case, terenuri, masini, chirii, activitati independente si taxe de pasaport.”, potrivit comunicatului de presa.

Nu in ultimul rand, Raiffeisen mai anunta ca widgetul din Smart Mobile „ofera cea mai rapida metoda posibila sa-ti vezi soldul conturilor sau sa trimiti bani rapid catre sabloane predefinite”. Este disponibil pentru ambele sisteme de operare Android si iOS si raspunde nevoii clientilor care folosesc serviciul Smart Mobile – peste 75% dintre ei isi consulta soldul.

https://www.youtube.com/watch?v=XCV38B7DqEk&list=PL-au_GHIqhURQSoRfHsjUxXK7Kwt-8ePL&index=2&width=500&height=350

Raiffeisen Bank are peste 240.000 de clienti persoane fizice care folosesc Raiffeisen Online sau Smart Mobile (120.000 de useri activi) si de la an la an indicatorii de utilizare se dubleaza.

Numarul de plati ale clientilor corporatii a crescut cu 15% fata de anul precedent (la 30 iunie 2016), iar proportia platilor electronice in total a ajuns la 94% (fata de 88% cu un an in urma). Aceeasi evolutie pozitiva este observata si in randul celorlalte segmente si face parte din strategia bancii de promovare a digitalizarii.

Raiffeisen Bank a lansat prima solutie de mobile banking myBanking in 2005 si in 2011 serviciul Smart Mobile.

Raiffeisen Bank deserveste aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 96.000 IMM-uri si 8.000 de companii. Reteaua Raiffeisen Bank numara peste 480 de unitati, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri si 100 de MFM (automate multifunctionale).

Sursa: Raiffeisen Bank

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?