Subsidiara locala a bancii olandeze ING a lansat un proiect pilot in cadrul caruia ofera noi functionalitati pentru clienti prin intermediul aplicatiei mobile ING Home Bank – înregistrarea cardurilor de fidelitate in mediul virtual si accesul la diferite oferte ale comerciantilor, scrie ZF.
Clientii bancii isi pot înregistra in cadrul aplicatiei cardurile de fidelitate de la diferiti comercianti, astfel incat sa nu mai fie nevoie sa aiba cardurile in format fizic atunci cand merg la cumparaturi. Ei trebuie doar sa scaneze codul de bare inscris pe card si sa adauge numele titularului si al comerciantului.
Sectiunea “cardurilor de fidelitate” face parte din categoria “portofelul electronic” introdusa recent de ING impreuna cu o alta categorie numita “ofertele mele”. Prin intermediul ofertelor disponibile in cadrul aplicatiei la diferiti comercianti, clientii bancii pot castiga puncte bonus care se transforma ulterior in bani ce pot fi transferati în contul bancar al acestora.
„Aceste functionalitati noi vin ca un efort al bancii de a-l ajuta pe client si in zona de shopping, nu doar in zona de plati”, a declarat pentru ZF Robert Anghel, head of digital channels in cadrul diviziei de retail a ING.
Proiectul pilot va fi finalizat la in a doua jumatate a lunii aprilie, cand noile functionalitati vor fi disponibile pentru tot portofoliul de clienti al bancii. Prin extinderea functionalitatilor oferite de aplicație cu posibilitatea de a introduce cardurile de fidelitate, ING intra în competitie cu firma autohtona Active Soft SRL, care a dezvoltat aplicatia VirtualCards.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: