20 decembrie, 2011 – Produsele de ingrijire personala, laptopurile, tabletele si electrocasnicele se situeaza pozitii in topul intentiei de achizitie din magazinele online in luna decembrie, potrivit unui sondaj realizat de TradeAds Interactive, platforma de publicitate pe Internet care opereaza Bursa de Reclama. Astfel, la intrebarea „Ce doriti sa cumparati in perioada sarbatorilor”, 39,8% dintre respondenti au indicat produsele de ingrijire personala, 29,4% au ales laptopurile si tabletele, 26,4% electrocasnicele, 26% jucariile si produsele destinate copiilor si 23,7% telefoanele. Restul produselor au o pondere mai redusa in preferintele utilizatorilor pentru aceasta perioada a anului.
Pretul, notorietatea brandului si specificatiile tehnice minutioase sunt de asemenea foarte importante pentru clientii magazinelor online: aproape trei sferturi dintre respondenti (73,9%) spun ca se orienteaza dupa pret atunci cand decid sa faca achizitii via Internet, 49,4% considera brandul important, iar 32,5% sunt convinsi sa cumpere daca produsul este insotit de specificatii tehnice detaliate. Totodata, aproape un sfert dintre respondenti sunt atrasi de discountul oferit.
Studiul a fost realizat de Departamentul de Cercetare al TradeAds Interactive in perioada 25 noiembrie – 5 decembrie 2011, la solicitarea unui magazin online din Romania. Prelucrarea datelor a fost facuta pe baza raspunsurilor la un chestionar online cu 15 intrebari, afisat pe 32 de site-uri. Volumul esantionului analizat: 4.066 de respondenti.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: