21 octombrie, 2011 – Dupa ce a introdus cardul de bacanie, varianta actuala a platii pe caiet, reteaua de bacanii MIC.RO va oferi clientilor sai posibilitatea de a realiza comenzi online, intr-o prima etapa acestea putand fi ridicate din cel mai apropiat magazin fizic. Atat sortimentatia disponibila pe site, cat si preturile practicate, vor fi aceleasi cu cele din magazinele fizice.
Anuntul a fost facut de Roxana Baias, Head of Marketing al grupului Mercadia (care detine retelele MIC.RO, MACRO si MiniMAX), in cadrul conferintei Trade Round Table, organizata de Magazinul Progresiv in data de 20 octombrie.
Potrivit Roxanei Baias (foto), compania are deja pregatita platforma prin care vor putea fi realizate comenzile online, in prezent fiind pusa la punct partea de aprovizionare. In momentul in care platforma va deveni complet functionala, clientii MIC.RO vor comanda online produsele pe care si le doresc, urmand ca ulterior sa le ridice singuri din cea mai apropiata bacanie. „Clientii isi vor putea face comenzile la birou si le vor ridica de la mic.ro” a spus Baias.
In prezent, reteaua de bacanii Mic.ro numara 800 de magazine fixe si alte cateva sute mobile, deschise in peste 50 de orase mari si localitati invecinate acestora. Pentru 2012 planul de expansiune al mic.ro vizeaza deschiderea a 2.000 de magazine fixe si 787 unitatile mobile.
Compania MIC.RO si-a inceput activitatea in aprilie 2010 si a investit pana acum peste 45 de milioane Euro in cel mai rapid proces de extindere derulat pana acum pe piata romaneasca de retail. Magazinele din retea au suprafete de vanzare cuprinse intre 35 si 50 mp, in cazul unitatilor fixe si de 20 mp, in cazul celor mobile. MIC.RO are in prezent peste 4.000 de angajati.
Potrivit studiilor de piata derulate recent de companie, magazinele de proximitate ocupa primul loc in clasamentul formatelor de comert din Romania, in privinta frecventei de cumparare. Locuitorii zonelor urbane obisnuiesc sa vina la cumparaturi in astfel de magazine de peste 15 ori, in medie, in decurs de o luna.
In termeni de valoare a vanzarilor, formatele de proximitate acopera mai bine de 50% din piata de retail FMCG. Aceasta situatie ilustreaza o tendinta existenta in majoritatea tarilor europene, unde magazinele de proximitate castiga tot mai mult teren in fata celorlalte formate de comert modern.
Reteaua de unitati MIC.RO are in prezent peste 180.000 de clienti in fiecare zi. Oferta magazinelor include aproximativ 2.000 de produse, de la fructe si legume proaspete, lactate, produse de patiserie, carne, dulciuri si bauturi, la produse pentru gospodarie, tutun, ziare si reviste.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: