[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Primul hipermarchet exclusiv online are peste 30.000 de clienți unici la aproape șase luni de la lansare. 20% dintre ei plaseaza recurent comenzi la mai puțin de 7 zile de la comanda precedentă.

18 aprilie 2022

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online lansat la finalul lunii octombrie 2021, a atras în mai puțin de șase luni de activitate 30.750 de clienți unici din București și zona Ilfov, dintre care 20% au ajuns deja să plaseze recurent comenzi la mai puțin de 7 zile de la comanda precedentă.

La finalul celor șase luni de la lansare, peste 70% din totalul comenzilor au fost înregistrate în aplicația Freshful disponibilă pe IoS și Android, iar peste 65% dintre plățile din app și website s-au efectuat cu cardul, imediat după plasarea comenzii.


„Aceste rezultate demonstrează că a fost atinsă o țintă importantă a companiei: de a construi noi comportamente de consum în online, bazate pe încrederea consumatorilor în faptul că Freshful poate alege produsele, în special cele proaspete, la fel de bine cum ar face-o ei înșiși,” potrivit comunicatului.

Depășind borna de 1.000 de comenzi livrate pe zi în pragul Crăciunului, la doar 2 luni de la lansare și, cu un maxim în luna martie de 1363 de comenzi, Freshful oferă consumatorilor peste 20.000 de produse, dintre care aceștia își pot comanda un coș complet de cumpărături săptămânale, care ajunge la ușa lor în 2 ore de la plasarea comenzii sau în intervale programate de 2 ore.

Valoarea coșului mediu se situează în jurul sumei de 250 RON și conține produse de la peste 550 de furnizori & producători locali și internaționali.

Comenzile sunt procesate zilnic de 70 de pickeri atent instruiți și livrate de peste 138 de curieri în cele 98 de mașini din flota Freshful, de la depozitul propriu din Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov.

Orientați către cumpărături fară efort și produse de calitate cu valoare adăugată (BIO, ECO, specialități), clienții Freshful preferă categoria de produse fresh și ultrafresh. Astfel, peste 50% din vânzări sunt reprezentate de fructe, legume, carne, pește, mezeluri și lactate.

În plus, cu ajutorul Freshful, consumatorii fildeli – în proporție de 65% femei din mediul urban, economisesc în fiecare lună până la 10 ore pe care, altfel, le-ar fi petrecut în trafic, în magazin și la casele de marcat. Astfel, timpul salvat poate fi folosit de către clienți pentru lucrurile care contează cu adevărat în viețile lor.

Am depășit multe dintre obiectivele pe care ni le-am stabilit la lansare, iar următorii pași vor fi să continuăm investițiile în tehnologie, în consolidarea parteneriatelor locale și în extinderea zonelor de livrare, pentru a ajunge la cât mai mulți consumatori care își doresc ca Freshful să vină în comunitățile lor,” declară Andrei Popescu, General Manager –  Freshful by eMAG.

„Încă de la lansare, listarea furnizorilor în platforma Freshful by eMAG a continuat să se facă ușor și fără taxe, factori esențiali în atragerea de noi parteneri, furnizori și producători locali, capabili să respecte rigorile unui business online, în care gustul este esențial și îi determină pe clienți să revină. Astfel, astăzi, în sortimentația Freshful, peste 50% dintre produse provin de la producători locali, iar numărul acestora va crește în următoarea perioadă, pentru a susține preferința clienților pentru prospețime,” completează Arnaud Dussaix, Strategy Consultant – Freshful by eMAG.

Fresful by eMAG in cifre

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?