[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Prima aplicatie mobila din istoria companiei TAROM, live pe Google Play – ce spun utilizatorii

28 septembrie 2018

Compania TAROM anunță lansarea primei aplicații mobile din istoria Companiei. Începând cu data de 27 septembrie a.c. aplicația poate fi descărcată gratuit de pe platforma Google Play.

“Achiziția de bilete on-line reprezintă o tendință în creștere în piață. Noi, prin TAROM app răspundem unor nevoi de simplitate și eficiență. Vrem ca toți pasagerii noștri să știe că în aplicația TAROM îi așteaptă promoții, oferte speciale și multe alte beneficii. 2018 va fi reținut ca anul retehnologizării în TAROM”, a subliniat Werner Wolff, CEO TAROM.

„Aplicația a fost dezvoltată împreună cu partenerul nostru Amadeus, pentru a le oferi pasagerilor acces rapid la destinațiile preferate, un istoric al călătoriilor și, foarte important, posibilitatea de a ține legătura directă cu noi, pentru oferte speciale, promoții și multe altele. Operațiunile de booking, ticketing și check-in sunt de astăzi mult mai simple și pot fi efectuate, rapid, din aplicație.”, potrivit comunicatului de presa.

„Continuăm dezvoltarea aplicației mobile prin integrarea acesteia cu noul sistem CRM (Client Relations Manager). În scurt timp, utilizatorii vor avea acces la module noi în aplicație, precum My Account. Preconizăm că lansarea aplicației pe platforma Apple IOS va avea loc în decursul lunii octombrie a.c.”, a mai precizat compania.

Comentariile utilizatorilor pe Google Play sunt intre „foarte buna si utila” pana la „dezamagire totala”. Aplicatia este evaluata la 4,7 din 68 de comentarii (desi „all reviews” afisate de aplicatie sunt doar 10 – dintre care numai trei sunt cu adevarat laudative), insa utilizatorii sunt mai degraba multumiti ca”in sfarsit” s-a intamplat, motiv pentru care sunt ingaduitori si spun doar ca este loc de imbunatatiri.

Emilian Stefan: „Este un pas înainte (venit în sfârșit), însă e o aplicație destul de stufoasă (se simte ca o versiune mobilă a site-ului, nu ca ceva menit să ușureze viața pasagerilor), pare să se miște greoi și nu este foarte interactivă. E ok ca versiune Beta, însă mai e de lucru. Inspirați-vă de la colegi din Skyteam, ca Air France, Alitalia sau Delta Air Lines. Și Ryanair are o aplicație foarte bună.”

Alexandru Palcau: „Este un pas înainte pentru Tarom, dar e loc de îmbunătățiri.”
Mihai Panita: „In sfarsit.”
Valentin Corduleanu: „In sfarsit. Sa vedem…”

Este posibil ca realitatea sa fie surprinsa de Radu Adascalitei, care in evaluarea sa a scris urmatoarele: „Aplicație rudimentară, construită doar pentru a se da mare, fără valoare adăugată în comparație cu pagina web. Funcțiile nu sunt încă disponibile, acces lent, lipsesc datele. TAROM, verifica aplicația KLM sau DELTA, partenerii dvs., pentru a vedea modul în care o aplicație ar trebui să arate și să funcționeze. Nu trebuie să inventezi roata, trebuie doar să faci o traducere.”

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?