[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ING anunta ca preia în mod automat datele din buletin ale clienților noi cu cetățenie română direct din Registrul Național de Evidență a Persoanelor

8 noiembrie 2023

Începând din această săptămană, „ING devine prima bancă din România care preia în mod automat datele din buletin ale clienților noi cu cetățenie română direct din Registrul Național de Evidență a Persoanelor (R.N.E.P.), în momentul deschiderii unui cont în unitățile băncii.” potrivit unui comunicat de presa.

Conlucrarea dintre ING Bank România și Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor (D.G.E.P.) face parte dintr-un proiect pilot la nivelul industriei bancare, coordonat de Asociația Română a Băncilor (ARB). Aceasta colaborare va ușura deschiderea conturilor bancare și, în viitor, actualizarea datelor cu caracter personal.


„Procesul de cunoaștere a clientelei devine mai simplu și mai rapid, în condiții depline de siguranță, iar calitatea datelor este garantată. În plus, procesul devine mai sustenabil, nefiind nevoie să se mai păstreze copia buletinului pe hârtie.” spune banca.

„În cursul anului următor, validarea automată a datelor va fi aplicabilă și la deschiderea de conturi ING online, prin aplicația ING Home’Bank.” precizeaza banca.

„Suntem încântați că prin această colaborare reușim să fim din nou deschizători de drumuri în România și să facem încă un pas important în direcția automatizării etapelor cheie ale contractării serviciilor noastre bancare.

La ING, credem că prima opțiune trebuie să fie mereu cea digitală, ori de câte ori acest lucru este posibil. Digitalizarea serviciilor bancare se poate face însă doar până la un punct, fără colaborarea autorităților și a instituțiilor statului. De aceea, acest parteneriat cu Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor este foarte important pentru noi, pentru că deschide ușa pentru o serie de acțiuni care credem ca vor îmbunătăți semnificativ experiența clienților. Iar noi chiar vrem să aducem cea mai bună experiență de pe piață clienților noștri.

Prin această primă integrare, le oferim clienților noi o experiență și mai bună și un nivel sporit de acuratețe în preluarea datelor din actul de identitate în sistemul băncii. În același timp, optimizăm consumul de resurse, indiferent dacă vorbim despre timp, hârtie sau drumuri la bancă.” -– Roxana Petria – Tribe Lead Customer Engagement, ING.

„Urmând feedbackul furnizat de clienți, ING aduce și una dintre cele mai așteptate automatizări, estimată pentru a doua jumătate a anului viitor: cea privind actualizarea datelor. Astfel, ING Bank România va putea interoga online modificările cărților de identitate ale clienților, disponibile în baza de date a D.G.E.P., și va putea astfel să opereze actualizarea acestor date, fără asistența clienților.” a mai explicat banca.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?