[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Premiera: Fashion Days introduce livrarea in showroom-urile eMag. 6 din 10 comenzi vin prin intermediul aplicatiei mobile.

11 iunie 2018

Fashion Days deschide sezonul celor mai fierbinți reduceri în perioada 11-14 iunie. A cincea ediție FASHION DAYS EPIC SALE începe luni seara, cu până la 80% discount la cel mai mare număr de modele unice de până acum: 63.000 de mii (cu 20.000 mai multe decât în campania de iarnă).

Și numărul brandurilor noi atinge un record. Față de ediția de iarnă, FASHION DAYS EPIC SALE adaugă 128 de branduri în premieră pe lista reducerilor. Printre aceștia se enumeră branduri premium, precum Armani Jeans, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, Hugo Boss Orange sau Festina. Returul va fi în continuare gratuit, la fel și livrarea, pentru comenzile de peste 100 lei.

Odată cu EPIC SALE, Fashion Days anunță și lansarea unui nou beneficiu, foarte așteptat de către clienți: livrarea comenzilor în 14 showroom-uri eMAG. Această facilitate se adaugă celor deja introduse în ultimul an, precum livrarea în Oficiile Poștei Române.

Reducerile din cadrul campaniei se vor aplica tuturor categoriilor de produse – femei, bărbați sau copii, cele mai multe fiind dedicate sezonului de vară, dar nu vor lipsi nici outfit-urile business sau pentru ocazii speciale.

„Printre cele mai spectaculoase oferte se vor regăsi tricourile și pantalonii scurți pentru bărbați, la prețuri ce pornesc de la 39.99 lei și, respectiv, 49.99 lei, bluzele și fustele de damă, de la 44.99 lei și, respectiv, 59.99 lei, dar și îmbrăcămintea pentru copii, la prețuri ce pornesc de la 29.99 lei.”, potrivit comunicatului de presa.

„FASHION DAYS EPIC SALE rămâne cel de-al doilea cel mai important eveniment de vanzari pentru noi, după fenomenul Black Friday. Am ajuns la a cincea ediție, iar evoluția de la o campanie la alta ne arată că interesul românilor pentru fashion shopping crește tot mai puternic. Dezvoltarea și completarea aplicației Fashion Days, în funcție de feedback-ul clienților, a avut, cu siguranță, un aport important la această evoluție: aproximativ 6 din 10 comenzi de FASHION DAYS EPIC SALE de iarnă au fost realizate prin intermediul aplicației mobile.”

„Și pentru această ediție, ce va avea loc în perioada 11-14 iunie, ne așteptăm la rezultate financiare speciale. O campanie de tipul FASHION DAYS EPIC SALE presupune o creștere de zece ori mai mare față de o zi obișnuită”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

În cadrul ediției FASHION DAYS EPIC SALE din ianuarie, o treime dintre vânzări s-a înregistrat doar în prima zi, iar clienții Fashion Days România au cumpărat peste 54.000 de articole vestimentare. Cum era de așteptat, femeile au fost cele mai interesate de reduceri, dar o creștere importanta a fost reprezentată de hainele pentru copii, ce au ocupat locul 2 în topul achizițiilor: 1)  imbrăcăminte damă – aprox. 12.000 de articole, 2) imbrăcăminte copii – peste 7.500 de articole, 3) imbrăcăminte bărbați – peste 7.000 de articole.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?