Compania ContentSpeed, specializată în furnizarea de soluţii software pentru industria de comerţ electronic, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1 mil. dolari, plus 34% comparativ cu 2018, potrivit ZF.
„Acesta este rezultatul numărului tot mai mare de companii care înţeleg nevoia acestui canal de vânzare. De asemenea, compania a standardizat produsele pe care le vinde, oferind soluţii specifice pentru jucători din diverse nişe, cum ar fi distribuţie, domeniul farmaceutic ş.a. Este o consecinţă a faptului că sectorul B2B a luat amploare”, a explicat Doina Vîlceanu, director dezvoltare business în cadrul ContentSpeed.
Pentru acest an, compania ţinteşte o creştere a afacerilor de circa 45-50% faţă de 2019, urmând să ajungă astfel la circa 1,5 mil. dolari.
ContentSpeed este prima agentie de e-commerce din Romania care ofera solutii dedicate magazinelor online pentru crearea, optimizarea si promovarea B2C si B2B pe Internet.
In cei 16 ani de existenta, compania a construit si lansat peste 700 de magazine online atat pentru start-up-uri cat si pentru branduri deja consacrate.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: