[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Platforma ContentSpeed a inregistrat vanzari de 15,8 mil. Euro in 2013 – doar 6,8% dintre comenzi au fost platite online

28 februarie 2014

La nivelul anului 2013, la fiecare 3 minute un vizitator plasa, in medie, o comanda, ce se situa in jurul a 90 de Euro, in cadrul unui magazin online operat prin platforma ContentSpeed. Astfel, la finele anului 2013, platforma ContentSpeed a inregistrat vanzari totale de 15,8 milioane de euro.

Optiunile de plata folosite de consumatorii din mediul online au variat in functie de gama de produse si de valoarea medie a comenzilor. Astfel, pe toata durata anului 2013 s-a observat o predilectie pentru platile non-cash in cazul produselor din zona fashion, electro-it si a produselor destinate recreerii. La polul opus se situeaza produsele de bricolaj, pentru care consumatorii au efectuat in proportie de 98% plati cash.

Majoritatea consumatorilor au optat pentru plata la livrare, doar 6,8% dintre clientii magazinelor online optand pentru plata online a comenzilor efectuate, potrivit comunicatului de presa. Aceasta medie este mai ridicata pe anumite categorii, cum este cazul la „hobbies”, unde se ajunge la 8,4% (vezi grafic).

comenzi contentspeed grafic

Pe durata anului precedent s-a observat predilectia consumatorilor romani pentru cumpararea online a produselor electro-IT, a produselor pentru hobby, a articolelor vestimentare dar si a produselor pentru bricolaj. Cel mai mare volum de cumparaturi – 40% – a fost inregistrat in perioada 10-19 ale lunii, perioada in care retailerii online au acordat cele mai mici discounturi.

Schimbarea majora atat in privinta traficului cat si in privinta numarului de comenzi s-a observat, ca de fiecare data, de Black Friday, cand s-au plasat, in medie, aproape trei comenzi pe minut. Aceasta s-a vazut si in volumul de vanzari astfel ca in saptamana in care s-au derulat campaniile de Black Friday vanzarile retailerilor online au ajuns la 2 milioane de euro.

Mai multe detalii aici: ContentSpeed_Tendinte in comertul online 2013

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?