La nivelul anului 2013, la fiecare 3 minute un vizitator plasa, in medie, o comanda, ce se situa in jurul a 90 de Euro, in cadrul unui magazin online operat prin platforma ContentSpeed. Astfel, la finele anului 2013, platforma ContentSpeed a inregistrat vanzari totale de 15,8 milioane de euro.
Optiunile de plata folosite de consumatorii din mediul online au variat in functie de gama de produse si de valoarea medie a comenzilor. Astfel, pe toata durata anului 2013 s-a observat o predilectie pentru platile non-cash in cazul produselor din zona fashion, electro-it si a produselor destinate recreerii. La polul opus se situeaza produsele de bricolaj, pentru care consumatorii au efectuat in proportie de 98% plati cash.
Majoritatea consumatorilor au optat pentru plata la livrare, doar 6,8% dintre clientii magazinelor online optand pentru plata online a comenzilor efectuate, potrivit comunicatului de presa. Aceasta medie este mai ridicata pe anumite categorii, cum este cazul la „hobbies”, unde se ajunge la 8,4% (vezi grafic).
Pe durata anului precedent s-a observat predilectia consumatorilor romani pentru cumpararea online a produselor electro-IT, a produselor pentru hobby, a articolelor vestimentare dar si a produselor pentru bricolaj. Cel mai mare volum de cumparaturi – 40% – a fost inregistrat in perioada 10-19 ale lunii, perioada in care retailerii online au acordat cele mai mici discounturi.
Schimbarea majora atat in privinta traficului cat si in privinta numarului de comenzi s-a observat, ca de fiecare data, de Black Friday, cand s-au plasat, in medie, aproape trei comenzi pe minut. Aceasta s-a vazut si in volumul de vanzari astfel ca in saptamana in care s-au derulat campaniile de Black Friday vanzarile retailerilor online au ajuns la 2 milioane de euro.
Mai multe detalii aici: ContentSpeed_Tendinte in comertul online 2013
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: