[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Platforma BT ONE permite Băncii Transilvania să înroleze clienții persoane fizice în 5 minute și clienții companii în 15 minute

28 iunie 2022

Tehnologia no-code/full-code FLOWX.AI, care stă la baza dezvoltării BT ONE, permite băncii să dezvolte constant și rapid funcționalități noi, cu o cadență de 2-4 săptămâni. Peste 2.500 de angajați ai Băncii Transilvania folosesc zilnic BT ONE.

Echipa tehnică a Băncii Transilvania a lansat, în mai puțin de un an, zece funcționalități esențiale pentru managementul clienților.


„Banca Transilvania, prin echipa sa tehnică, a dezvoltat, adoptat și scalat tehnologia FLOWX.AI pe sistemele existente. Este o platformă cloud-native, care permite băncii să-și crească permanent agilitatea, transpusă mai ales în viteza de răspuns în relația cu clienții. Reprezintă, de asemenea, soluția principală folosită de BT pentru transformarea digitală a proceselor interne.” – potrivit comunicatului de presa

Platforma și dezvoltările sale au efecte pozitive atât asupra angajaților băncii, cât și asupra clienților:

. Pentru angajați înseamnă simplificarea activității, prin reducerea numărului de aplicații utilizate zi de zi, respectiv prin creșterea vitezei în servirea clienților.

. Pentru clienți reprezintă mai ales simplificare și rapiditate deoarece permite Băncii Transilvania să înroleze clienții persoane fizice în 5 minute (inclusiv activarea unui abonament), respectiv clienții companii în 15 minute (inclusiv activarea pachetului Nelimitat, care este o opțiune de servicii de cont curent), timpul  necesar înrolării clienților fiind redus semnificativ. În medie, platforma are impact pozitiv asupra a peste 100.000 de clienți BT, în fiecare zi.

“Platforma BT ONE este parte a strategiei pe termen lung a băncii noastre, de modernizare tehnologică a infrastructurii care deservește rețeaua de unități. Această investiție contribuie la creșterea productivității și eficienței operaționale, asigurând securitatea operațiunilor prin intermediul aplicațiilor informatice,” afirmă Mariana Chindriș, Director Executiv Tehnologie, Banca Transilvania.

____________

Platforma FLOWX.AI aduce o suită modernă de soluții digitale pentru bănci și companii de asigurări, bazate pe o tehnologie revoluționară, care permite dezvoltarea eficientă de produse digitale moderne în companiile de servicii financiare. Folosind suita FLOWX.AI, băncile, societățile de asigurări și companiile enterprise pot să lanseze în doar câteva săptămâni experiențe digitale omnichannel care unifică și refolosesc sistemele existente, putând, ulterior, să construiască și să lanseze noi funcționalități în doar câteva zile.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?