[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Piata a confirmat conceptul de “e-fulfillment” propus de Frisbo – 45 de clienti si comenzi de 2 mil. Euro

17 martie 2016

Frisbo, primul operator care preia tot procesul de onorare a comenzilor în numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, împachetare și livrare sau chiar gestionare website, bazându-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare și urmărire a comenzilor, a ajuns la peste 45 de clienti si comenzi de 2 mil. Euro in 2015.

Comenzile rulate in 2015 sunt de doua ori mai mari decat in 2014 iar pentru acest an compania isi propune sa dubleze numarul de clienti si sa ajunga la o valoare a comenzilor de 3 mil. euro. Anul trecut, Frisbo și-a extins portofoliul cu 13 companii noi din țară și din regiune iar pentru acest an isi propune dublarea numarului de clienti.

”Dacă în 2014 piața locală nu era familiarizată cu termenul de e-fulfillment, un an mai târziu am obținut validarea ideii, fapt dovedit și de rezultatele înregistrate în 2015. Observăm că tot mai mulți antreprenori români iau în calcul acest serviciu, ideal mai ales pentru start-up-uri sau magazine medii, care scapă de tot procesul operațional și logistic”, declară Bogdan Colceriu, CEO-ul Frisbo.

Potrivit acestuia, deși noiembrie și decembrie au fost lunile cu cel mai mare rulaj, generând aproape 30% din totalul livrărilor de anul trecut, vârfurile de vânzări nu coincid pentru toate magazinele.
”Lucrând cu diverse industrii, observăm că sezonul este diferit de la un magazin la altul și nu este tocmai ușor să previzionăm când avem vârfuri de vânzări. Din acest motiv suntem obligați să fim pregătiți oricând pentru creșteri bruște”, explică Bogdan Colceriu.

Având în vedere evoluția înregistrată în 2015, compania vizează în acest an mărirea spațiului de depozitare și extinderea părții de software printr-o zonă DIY (do-it-yourself) pentru start-up-uri. Astfel, acestea vor avea la dispoziție, online, opțiunea de a-și personaliza și programa fluxul de e-fulfillment, de la capacitatea de depozitare, la livrare.

”În prezent, mai avem disponibili circa 400 de metri pătrați din infrastructura cu care am demarat investiția, iar estimările noastre arată că până la finele anului spațiul va fi ocupat integral și se va impune necesitatea măririi zonei de depozitare, în contextul în care ne așteptăm să se dubleze numărul clienților”, explică CEO-ul Frisbo.
În ceea ce privește extinderea spațiului, compania, cu sediul central și depozit în Brașov, ia în calcul și operarea din București, începând din acest an.

Frisbo este prima platformă de e-fulfillment de pe piața locală, lansată la începutul lui 2014 de Okian, unul dintre principalii comercianți de carte din România, cu o investiție de 500.000 de euro. Cu sediul central în Brașov, Frisbo deține o infrastructură de 1.400 de metri pătrați din care își propune să deservească mai multe magazine online.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?