[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Peste 700 de locuitori ai sectorului 3 isi activeaza contul pe www.ghiseul.ro in fiecare saptamana

15 februarie 2014

Dupa numai 6 luni de la declansarea campaniei de promovare a platii impozitelor pe ghiseul.ro, unul din 10 contribuabili ai sectorului 3 si-au ridicat deja datele de acces, de la ghiseele primariei, pentru a putea efectua plata pe Internet folosind cardul. Peste 50% dintre cei care au primit credentialele au intrat pe ghiseul.ro pentru diverse operatiuni: schimbare parola, consultare datorii, efectuare plati.

La ora 11.00 in ziua de 15 februarie, contorul din site-ul Directiei de Taxe si Impozite Locale (DITL) a Sectorului 3 arata ca numarul utilizatorilor inrolati (cei care si-au ridicat credentialele de la primarie) a ajuns la 22.066, in vreme ce numarul utilizatorilor activati (cei care au intrat pe ghiseul.ro pentru schimbarea parolei initiale primite) se ridica si el la 11.069.

Rezultatele primei campanii de promovare – cu premii in valoare de 15.800 lei**

Indicator

august

septembrie

octombrie

noiembrie

decembrie

Date de acces generate*

1742

3612

5369

7605

9500

Plati din strainatate efectuate pe ghiseul.ro*

11

22

27

48

n.a.

* cumulat, de la inceperea campaniei (1 august 2013)
** sustinute de Visa Europe si Banca Transilvania

Asadar rata de activare este de peste 50% fata de 34% cat era la sfarsitul anului trecut. Practic, in prezent, s-a obtinut performanta ca numarul activarilor sa depaseasca numarul inrolarilor.

Potrivit datelor DITL Sector 3, peste 700 de locuitori ai sectorului 3 isi activeaza contul pe ghiseul.ro in fiecare saptamana. Este sambata dimineata cand scriu acest articol si contorul a crescut cu 6 noi utilizatori activati la fiecare ora (intre 09.00 si 11.00).

Rezultatele primei campanii de promovare s-au vazut si in numarul de plati. De la inceputul anului 2012 si pana la inceputul lunii februarie a.c., dintre cei peste 15.000 de persoane (aproximativ 50% din ghiseul.ro la nivel național) care si-au ridicat datele de acces pentru platforma online, 7.548 au efectuat operatiuni pe ghiseul.ro. Numarul platilor realizate pentru Sectorul 3, prin ghiseul.ro, a crescut de peste 5 ori, de la 781 in 2012, la 4.113 in 2013. Pana la sfarsitul anului trecut aproape 50 de tranzactii de plata s-au efectuat din strainatate.

Sectorul 3 este pe locul I la nivel national in topul oraselor care colecteaza taxele si impozitele locale online.

Autentificarea cu parola permite consultarea obligatiilor de plata datorate institutiior inrolate si achitarea acestora prin acceptarea la plata online a cardurilor bancare Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro emise de orice banca.

Demonstratie de plata prin autentificare (cu parola)
https://www.youtube.com/watch?v=3loNQdKda_w&feature=player_embedded&width=500&height=350

Avand in vedere succesul acestei prime campanii (desfasurata intre 1 august si 31 decembrie anul trecut), Primaria Sector 3 prin Directia Impozite si Taxe Locale a lansat o noua campanie sub sloganul “Plateste-ti taxele si impozitele pe ghiseul.ro si ai numai de câștigat!” ce se desfasoara in perioada 01.01.2014 – 31.03.2014.

Reprezentantii tuturor partilor implicate, Visa Europe, Banca Transilvania si DITL Sector 3, declara la unison ca rezultatele au depasit cu mult asteptarile. Mentinerea ritmului actual de incasare online pe ghiseul.ro ar putea conduce la tranzactii in valoare de 3 mil. RON in acest an, de trei ori mai mult fata de anul trecut.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?