Peste 600 de dispozitive mPOS sunt detinute de curierii DPD pentru a permite plata la livrare cu cardul

2 octombrie 2019

Lansata initial in 2016, soluția mPOS este acum disponibilă la toate livrările efectuate de curieri DPD

Aceasta solutie „își propune să devină o alternativă de plată rapidă și sigură, atât pentru consumator, cât și pentru curier, care poartă în permanență sume mari de bani”, potrivit companiei.


Plata cu cardul direct la livrare este un beneficiu semnificativ atât pentru curierii noștri, cât și pentru destinatari. Un curier DPD face zilnic, în medie, 60 de livrări, si poate avea asupra lui o sumă considerabilă, supunându-se unor riscuri pe care ne-am dori să le îndepărtăm. De asemenea, înțelegem că destinatarii noștri au nevoie de flexibilitate și de soluții la îndemână, care să nu presupună griji suplimentare și deplasări în afara locației, pentru a putea achita livarea. Parteneriatul cu Mastercard ne ajută să facilităm eforturile tuturor părților implicate, iar livrarea se efectuează rapid, sigur, fără bătăi de cap.”, declară Karla Codrea, CEO DPD Romania.

Serviciul mPOS este deja pus la dispoziție de DPD și poate fi folosit pentru orice tip de livrare, atât pentru plata sumei ramburs, cât și pentru plata transportului coletului. În plus, opțiunea de plată cu cardul prin acest serviciu rezolvă o serie de neajunsuri întâmpinante frecvent de curieri și clienți deopotrivă, precum cele asociate manipulării și gestionării numerarului la livrare.

DPDgroup este unul din cei mai mari operatori pe piața de curierat expres din Europa. Cu peste 75.000 de experți în livrare și o rețea de peste 42.000 de puncte de preluare în 23 de țări, DPDgroup livrează 5,2 milioane de colete în fiecare zi. In 2018, DPDgroup a livrat cu succes peste 1.3 miliarde de colete, clienților din întreaga lume.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?