[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Peste 60% dintre tranzactiile clientilor persoane fizice ai OTP Bank sunt prin Internet banking

6 martie 2014

Conform statisticilor OTP Bank Romania, in 2013, peste 80% dintre tranzactiile efectuate de catre clientii persoane juridice si peste 60% dintre tranzactiile efectuate de catre clientii persoane fizice ai bancii au fost initiate electronic, prin serviciul OTPdirekt.

Pentru ca numarul clientilor care opteaza pentru gestionarea electronica a tranzactiilor bancare este in crestere, OTP Bank anunta extinderea orei limita de procesare a platilor interbancare electronice in RON initiate prin serviciul OTPdirekt.

Astfel, platile de mica valoare in lei (mai mici de 50.000 RON), sunt decontate in aceeasi zi bancara pana la ora 15.00, fata de 12.30, iar pentru platile de mare valoare (de cel putin 50.000 RON) intervalul a fost extins pana la ora 15.30, fata de 15.00.

“Extinderea intervalului de procesare a platilor interbancare in RON initiate electronic faciliteaza tranzactii mai rapide, sigure, confortabile si sustine imbunatatirea fluxului de lichiditati ale clientilor nostri”, declara Mihaela Pavel, Director Operatiuni, OTP Bank Romania.

Prin OTPdirekt, clientii au acces la informatii legate de situatia financiara de la OTP Bank si pot realiza, in acelasi timp, orice tranzactie, rapid si comod. OTPdirekt este serviciul prin care OTP Bank Romania ofera clientilor sai posibilitatea de a-si accesa conturile 24h/24, prin telefon (Contact Center), Internet (Internet Banking si aplicatia mobila SmartBank), si SMS (Alerte SMS).

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?