[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Peste 300.000 de clienți UniCredit Bank înrolați în programul ShopSmart, reprezentând 43% din totalul utilizatorilor de Mobile Banking

8 august 2024

Platforma este un instrument de loializare și beneficii pentru clienții băncii, „îmbunătățind semnificativ activitatea lor tranzacțională” – potrivit Unicredit. Numărul de clienți înscriși in programul ShopSmart va depăși în curând 50% dintre utilizatorii de Mobile Banking.

Programul ShopSmart oferă clienților posibilitatea de a primi cashback pentru tranzacțiile cu cardurile UniCredit Bank la peste 100 de comercianți, din industrii diverse.  În plus, programul ShopSmart a fost îmbunătățit la finalul anului 2023 cu două noi beneficii: vouchere și cadouri.


„Înregistrarea în ShopSmart este simplă cu doar doua clicuri, iar programul foarte ușor de utilizat prin Mobile Banking de la UniCredit Bank. Clienții pot înțelege și activa cu ușurință ofertele, pot urmări istoricul cashback-ului și recompensele.” – explica banca.

Disponibil gratuit pentru clienți, ShopSmart este promovat cu entuziasm de către colegii din rețeaua noastră, astfel că numărul clienților care au ales să folosească acest program și să se bucure de beneficiile lui crește constant. Anticipăm că numărul de clienți înscriși va depăși în curând 50% dintre utilizatorii de Mobile Banking. De altfel, consider că punctul  forte al programului ShopSmart este integrarea lui în Mobile Banking, una dintre cele mai competitive aplicații de pe piață, care le oferă clienților acces foarte ușor pentru a se bucura de toate beneficiile lui.”  a spus Antoaneta Curteanu – Vicepreședinte Executiv Retail la UniCredit Bank.

Potrivit bancii, ShopSmart devine și un canal de comunicare important pentru client în relația cu UniCredit Bank. „Eforturile continue de a promova în mod activ ShopSmart, combinate cu interesul mare manifestat de mărci comerciale importante, ne dau posibilitatea să oferim plus valoare clienților noștri continuu, constant, dar și să fim permanent atenți la obiceiurile și dorințele lor. Beneficiile oferite sunt personalizate în funcție de profilul clientului, astfel încât să fie relevante pentru acesta: cashback, vouchere, reduceri sau cadouri.”

Clienții pot beneficia de oferte exclusive atât în magazinele fizice ale partenerilor, cât și în magazinele online, indiferent dacă folosesc cardurile de debit sau cele de credit. Beneficiile sunt acordate automat clientului, care le poate vizualiza în aplicația de Mobile Banking și în conturile sale.

Programul ShopSmart a crescut organic și constant, s-au alaturat tot mai mulți comercianți, nume cunoscute din arii diverse – beauty, fashion, spectacole, benzinării, vacanțe și călătorii, bricolaj etc. Astfel, lună de lună, clienții găsesc peste 100 de oferte atractive și își văd banii înapoi în cont.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?