[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

PayU Romania: retailul online il va depasi pe cel traditional de Black Friday 2013

18 noiembrie 2013

PayU Romania estimeaza ca anul acesta, peste 400.000 de romani vor beneficia de reducerile pregatite de marii retaileri online pentru Black Friday, 22 Noiembrie, iar valoarea cumparaturilor va depasi 40 milioane EUR. Estimarile se bazeaza atat pe numarul mare de magazine online care au pregatit actiuni de Black Friday, cat si pe nivelul crescut de vizibilitate de care se bucura acest concept.

„Anul acesta am inceput pregatirile pentru Black Friday inca din primavara. In urma discutiilor cu marii retaileri am optimizat platforma de procesare a platilor online pentru a raspunde atat volumului mare de procesare estimat pentru primele ore ale diminetii dar, mai ales, strategiei comerciale ale fiecaruia dintre ei.”, explica Daniel Nicolescu, General Manager PayU Romania.

Potrivit reprezentantilor companiei, magazinele online de IT si electrocasnice vor inregistra cele mai multe comenzi si cresteri de pana la 300%, insa evolutii semnificative, de peste 40%, sunt asteptate si pe segmentele fashion, jucarii sau carti.

Deoarece produsele care vor fi achizitionate vor fi peste valoarea medie uzuala, compania se asteapta si la cresterea numarului de tranzactii efectuate cu cardurile cu rate, disponibile acum in aproape toate magazinele online, platforma integrand in acest moment produsele Card Avantaj, Star BT si BRDF.

„Cumparaturile efectuate cu prilejul unor evenimente precum Black Friday, au o mare incarcatura emotionala pentru clienti iar magazinele care au inteles acest lucru vor beneficia de clienti care, pe langa cumparaturile efectuate, se vor atasa puternic de brandul magazinului respectiv si il vor promova cu entuziasm in cadrul cercului de prieteni.”, explica Daniel Nicolescu.

In plus, pentru data de 22 noiembrie, compania a dublat numarul oamenilor din departamentele de antifrauda si suport cumparatori, avand in vedere ca plata online este modalitatea cea mai simpla prin care utilizatorii pot fi siguri ca prind ofertele, evitand in acelasi timp aglomeratia si timpul mare de facturare si acordare a garantiei.

Printre marii retaileri care au pregatit oferte speciale de Black Friday se numara: Domo, eMAG, F64, PC Garage.

Numarul magazinelor online participante la Black Friday 2013 se ridica insa la peste 100, potrivit reprezentrantilor celei mai mari platforme de marketing afiliat din Romania, platforma 2parale.ro. „Black Friday 2013 se anunta a fi cea mai ampla campanie de reduceri online din an”, potrivit reprezentantilor acesteia.

Se pare ca romanii sunt informati si asteapta cu interes acest eveniment. Potrivit datelor unui studiu realizat de compania Daedalus Consulting, un numar de 7,4 milioane de romani sunt la curent cu desfasurarea evenimentului de shopping Black Friday, fata de 4,1 milioane de romani in urma cu un an de zile, iar dintre acestia 4,2 milioane (dublu fata de 2012) si-au exprimat intentia de a cumpara ceva.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?