[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

PayPoint anunta rezultatele financiare pe Romania si lansarea unui proiect pilot prin care magazinele partenere sunt dotate cu terminale POS

26 mai 2017

Pentru anul financiar incheiat la 31 martie 2017, PayPoint  raportează pentru România rezultate pozitive un volum total de 75 milioane tranzacţii, în creştere cu 12,1% comparativ cu anul precedent. Evoluția are la bază creşteri pe toate segmentele din portofoliu, de la plăți facturi (67,2 milioane tranzacții, în creştere cu 11,6%) sau încărcare electronică a cartelelor telefonice preplătite (7,3 milioane tranzacții, în creştere cu 16%), până la transferul de bani sau plata pentru contravaloarea rovinietei.

În decursul anului financiar, PayPoint a semnat acorduri de colaborare cu douăzeci şi doi de noi furnizori parteneri, iar în prezent are un portofoliu de 138 jucători importanți din industrii variate, cu acoperire locală sau națională.

Totodată, compania a anunțat în acest interval două proiecte de importanță strategică: lansarea serviciului PayPoint Colet Expres în cea mai extinsă rețea de livrare în puncte fixe din Bucureşti şi primul acord de colaborare semnat cu o direcția fiscală locală (Sibiu), ce permite încasarea taxelor și impozitelor locale prin PayPoint.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat:

„Segmentele de afaceri, precum plata facturilor, încărcarea electronică, transferul de bani sau rovinieta, au adus creșteri importante, creșteri ce au fost complementate de intrarea pe segmente noi şi îndelung aşteptate, cum ar fi colectarea de taxe și impozite. Serviciul PayPoint Colet Expres este marea noutate a acestui an, marcând intrarea pe o piață extrem de ofertantă, unde beneficiem de o poziție privilegiată.

Totodată, dat fiind focusul crescut pe comercianții parteneri, am lansat recent un serviciu dedicat acestora, în regim pilot: dotarea magazinelor partenere cu terminale POS ce acceptă plata cu cardul a bunurilor comercializate. Toate acestea sunt servicii cu potențial uriaş şi relevanță strategică pentru PayPoint, care răspund unor nevoi reale ale consumatorilor noştri. În noul an financiar ne vom concentra eforturile pentru a le face cel puțin la fel de folosite şi apreciate precum restul serviciilor PayPoint.”

Pe harta punctelor de plată PayPoint au fost adăugate în perioada analizată 1.161 noi magazine partenere, serviciile fiind în prezent disponibile în peste 11.300 locații din toată țara. „S-a lucrat constant şi la optimizare, prin asigurarea prezenței punctelor de plată în zone urbane şi rurale unde există potențial şi cerere atât din partea furnizorilor parteneri, cât şi a consumatorilor serviciilor PayPoint.”, potrivit comunicatului de presa.

La nivelul Grupului PayPoint plc, s-a inregistrat un venit net de 123,9 milioane lire sterline iar pentru business-ul de retail compania a anunțat un volum de 654,8 milioane tranzacţii, în valoarea de peste 10,4 miliarde lire sterline, realizate într-o rețea de peste 40.000 de puncte de plată.

Dominic Taylor, Chief Executive al PayPoint plc., a declarat: „Avem o poziție de neegalat pe segmentul plăților și serviciilor din retail-ul de proximitate, cu peste 40.000 de magazine partenere în Marea Britanie și România. Business-ul nostru are doi piloni complementari în ambele piețe, respectiv plățile și serviciile de retail. Acestea funcționează folosind o platformă comună și o infrastructură tehnologică securizată. Platforma tehnologică și rețeaua de magazine partenere reprezintă fundația pe baza căreia vom aduce valoare adăugată în viitor […]. PayPoint România urmează un model de business similar celui din Marea Britanie, operând însă pe o piață unde plata facturilor în numerar e predominantă. În decursul a 10 ani, PayPoint a devenit unul dintre cele mai de succes și populare brand-uri din segmentul financiar românesc.”

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, rețeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 11.300 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 138 clienți importanți din domeniul telecomunicațiilor, al utilităților, al serviciilor financiare şi nu numai.

Totodată, PayPoint oferă serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, permițând astfel consumatorilor să trimită sau să primească bani atât din afara țării, cât şi de pe teritoriul României.

De asemenea, comercianții PayPoint oferă clienților lor şi posibilitatea de a schimba numerar în monedă electronică pentru a face plăți pe internet, prin semnarea de parteneriate cu paysafecard și Neosurf.

Compania a intrat si pe sectorul livrare colete, in urma parteneriatului cu FAN Courier, astfel incat consumatorii îşi pot ridica din magazinele PayPoint Colet Expres produsele comandate, la o oră potrivită programului lor.

Sursa: PayPoint Romania

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?